Репозиторий Dspace

Забезпечення інноваційного розвитку підприємства бізнесу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Геліч, Н. В.
dc.contributor.author Басараб, В. В.
dc.contributor.author Шабала, О. В.
dc.contributor.author Gelich, N.
dc.contributor.author Basarab, V.
dc.contributor.author Shabala, O.
dc.date.accessioned 2020-08-21T10:41:54Z
dc.date.available 2020-08-21T10:41:54Z
dc.date.issued 2020-07-21
dc.identifier.citation Геліч Н. В. Забезпечення інноваційного розвитку підприємства бізнесу / Н. В. Геліч, В. В. Басараб, О. В. Шабала // Науковий погляд: економіка та управління. - 2020. - №2 (68). - С. 110 - 114 uk_UA
dc.identifier.issn 2706-9079(Online)
dc.identifier.issn 2521-666X (Print)
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3988
dc.description.abstract У статті розглянуто основні складники інноваційного потенціалу. Ефективна інноваційна політика забезпечує підприємству сталий економічний розвиток. Виявлено особливості маркетингу в управлінні інноваційним розвитком підприємства. Удосконалено організаційний механізм виведення інновації на ринок. Виконано аналіз підходів до застосування інструментів і методів маркетингу в інноваційної діяльності підприємств. Окреслено основні чинники, що впливають на вибір певної стратегії збуту інновацій. Розглянуто характеристики елементів збуту нового товару. Визначено специфіку сучасного інструментарію маркетингу інновацій. Запропоновано розробити методичний інструментарій для проведення аналітичних досліджень в інноваційній системі та пропозицій щодо стимулювання інноваційної активності підприємств. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;2020. - №2 (68)
dc.subject маркетингова інноваційна діяльність uk_UA
dc.subject маркетинг інновацій uk_UA
dc.subject інноваційна продукція uk_UA
dc.subject маркетингові стратегії збуту uk_UA
dc.subject marketing innovation uk_UA
dc.subject innovation marketing uk_UA
dc.subject innovative products uk_UA
dc.subject marketing strategies uk_UA
dc.title Забезпечення інноваційного розвитку підприємства бізнесу uk_UA
dc.title.alternative Ensuring innovative development of the enterprise uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • 2020/2(68)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись