Репозитарiй DSpace

Формування критеріальної бази іміджу промислового підприємства в Україні

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Васильєв, О. В.
dc.contributor.author Дрокіна, М. М.
dc.contributor.author Vasyliev, O.
dc.contributor.author Drokina, M.
dc.date.accessioned 2020-08-21T10:24:17Z
dc.date.available 2020-08-21T10:24:17Z
dc.date.issued 2020-08-21
dc.identifier.citation Васильєв О. В. Формування критеріальної бази іміджу промислового підприємства в Україні / О. В. Васильєв, М. М. Дрокіна // Науковий погляд: економіка та управління. - 2020. - №2 (68). - С. 102 - 109 uk_UA
dc.identifier.issn 2706-9079(Online)
dc.identifier.issn 2521-666X (Print)
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3987
dc.description.abstract У сучасному світі зростає вплив нематеріальних чинників для забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств, роль яких не обмежується тільки реагуванням на глобальні зміни зовнішніх та внутрішніх умов господарювання. Влив відповідних управлінських дій та зовнішніх чинників відображається у ставленні контрагентів та відповідної аудиторії до підприємства, що, таким чином, формує його імідж у зовнішньому та внутрішньому середовищі. Підвищення конкурентоспроможності і шанси на ринковий успіх залежать від спрямування комунікативних потоків у напрямі забезпечення позитивного сприйняття зовнішніми та внутрішніми ринками аспектів діяльності підприємства. За інтенсифікації конку- ренція на зарубіжних та вітчизняних ринках більше не може бути гарантією успіху, зниження ціни і поліпшення рівня якості продукту промислових підприємств у довгостроковій перспективі. Важливими інструментами ефективного управління є інформованість громадськості про продукцію підприємства, його діяльність та роль у суспільстві. Забезпечення конкурентоспроможності підприємства завдяки позитивному іміджу створює привабливість та надійність як роботодавця, підвищує вартість на внутрішньому та зовнішньому ринках, впливає на відношення з державними і муніципальними органами управління, співвідношення з партнерами, і все це є стратегічними чинниками розвитку підприємства. У статті досліджено вплив медіарекламного ринку на формування іміджу промислового підприємства. uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;2020. - №2 (68)
dc.subject імідж підприємства uk_UA
dc.subject медіарекламні ринки uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject Digital-медіареклама uk_UA
dc.subject економіка країни uk_UA
dc.subject валовий внутрішній продукт uk_UA
dc.subject image of enterprisest uk_UA
dc.subject media advertising markets uk_UA
dc.subject marketing uk_UA
dc.subject Digital media advertising uk_UA
dc.subject country economy uk_UA
dc.subject gross domestic produc uk_UA
dc.title Формування критеріальної бази іміджу промислового підприємства в Україні uk_UA
dc.title.alternative Forming the criteria base for the image of industrial enterprises in Ukraine uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2020/2(68)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Показати скорочений опис матеріалу