Короткий опис (реферат):
Сучасні банківські установи переживають той час, коли вони змушені конкурувати між собою чи не за кожного клієнта, тому керівництво більшості банків ставить як пріоритет створення нових продуктів, послуг, удосконалення та трансфор-
мацію технологій, залучення кваліфікованих мобільних кадрів. Унаслідок таких швидких змін, особливо за останні декілька десятків років під впливом цифровізації банківської діяльності, виникають нові ризики, які загрожують стабільності бан-
ківської системи. Одним із таких ризиків є операційний ризик, який належить до особливої групи ризиків, які досить важко оцінити та управляти. Операційний ризик банку передусім виникає через неправильно організовані бізнес-процеси в банку.
Необхідність оцінювати операційний ризик у банках та знаходити шляхи його мінімізації, на жаль, стає очевидною лише після фінансових криз. Саме у цей час банківські установи починають шукати нові та більш досконалі підходи до оцінки й
управління операційним ризиком.