DSpace Repository

Управління брендинговими стратегіями на ринку туристичних послуг

Show simple item record

dc.contributor.author Долга, Г. В.
dc.contributor.author Dolha, H.
dc.date.accessioned 2020-06-03T12:44:46Z
dc.date.available 2020-06-03T12:44:46Z
dc.date.issued 2020-06-01
dc.identifier.citation Долга Г. В. Управління брендинговими стратегіями на ринку туристичних послуг / Г. В. Долга // Науковий погляд: економіка та управління. – 2019. - № 4 (66). – С. 60 – 67 uk_UA
dc.identifier.issn 2310-0672
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3908
dc.description.abstract У статті досліджено науково-прикладні положення щодо управління брендинговими стратегіями на ринку туристичних послуг. Розглянуто теоретичні основи сутності та значення бренду в сучасних умовах. Визначено специфіку бренду. Відзначено особливості формування брендингових стратегій на прикладі туристичного ринку. Виявлено особливості процесу формування бренду туристичних напрямів. Детерміновано концептуальні засади брендингу у діяльності туристичних підприємств. Обґрунтовано новий підхід до розвитку успішної стратегії підприємства. Встановлено, що визначення правильної стратегії є запорукою успіху підприємства. Узагальнено стратегії брендингу туристичного підприємства. Висновки та рекомендації засновано на результатах діяльності міжнародних брендів і практичного використання різних методів маркетингових стратегій uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;2019. - № 4 (66)
dc.subject туризм uk_UA
dc.subject туристичний ринок uk_UA
dc.subject бренд uk_UA
dc.subject стратегія uk_UA
dc.subject брендингові стратегії uk_UA
dc.subject маркетингові стратегії uk_UA
dc.subject tourism uk_UA
dc.subject tourism market uk_UA
dc.subject brand, branding uk_UA
dc.subject strategy uk_UA
dc.subject branding strategies uk_UA
dc.subject marketing strategies uk_UA
dc.title Управління брендинговими стратегіями на ринку туристичних послуг uk_UA
dc.title.alternative Management of branding strategies in the market of tourist services uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2019/4(66)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account