dc.contributor.author |
Долга, Г. В. |
|
dc.contributor.author |
Dolha, H. |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-03T12:44:46Z |
|
dc.date.available |
2020-06-03T12:44:46Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-01 |
|
dc.identifier.citation |
Долга Г. В. Управління брендинговими стратегіями на ринку туристичних послуг / Г. В. Долга // Науковий погляд: економіка та управління. – 2019. - № 4 (66). – С. 60 – 67 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2310-0672 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3908 |
|
dc.description.abstract |
У статті досліджено науково-прикладні положення щодо управління брендинговими стратегіями на ринку туристичних послуг. Розглянуто теоретичні основи сутності та значення бренду в сучасних умовах. Визначено специфіку бренду. Відзначено особливості формування брендингових стратегій на прикладі туристичного ринку. Виявлено особливості процесу формування бренду туристичних напрямів. Детерміновано концептуальні засади брендингу у діяльності туристичних підприємств. Обґрунтовано новий підхід до розвитку успішної стратегії підприємства. Встановлено, що визначення правильної стратегії є запорукою успіху підприємства. Узагальнено стратегії брендингу туристичного підприємства. Висновки та рекомендації засновано на результатах діяльності міжнародних брендів і
практичного використання різних методів маркетингових стратегій |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий погляд: економіка та управління;2019. - № 4 (66) |
|
dc.subject |
туризм |
uk_UA |
dc.subject |
туристичний ринок |
uk_UA |
dc.subject |
бренд |
uk_UA |
dc.subject |
стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
брендингові стратегії |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингові стратегії |
uk_UA |
dc.subject |
tourism |
uk_UA |
dc.subject |
tourism market |
uk_UA |
dc.subject |
brand, branding |
uk_UA |
dc.subject |
strategy |
uk_UA |
dc.subject |
branding strategies |
uk_UA |
dc.subject |
marketing strategies |
uk_UA |
dc.title |
Управління брендинговими стратегіями на ринку туристичних послуг |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Management of branding strategies in the market of tourist services |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |