Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Приходько, А. А. | |
dc.contributor.author | Prikhodko, A. A. | |
dc.date.accessioned | 2020-02-18T12:52:33Z | |
dc.date.available | 2020-02-18T12:52:33Z | |
dc.date.issued | 2020-02-18 | |
dc.identifier.citation | Приходько А. А. Визначення поняття «публічна адміністрація» у сфері запобігання та протидії корупції в Україні суспільства / А. А. Приходько // Правова позиція. – 2019. - № 4 (25). - С. 69 – 74 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2521-6473 | |
dc.identifier.uri | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3870 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена з’ясуванню термінологічної сторони концепту «публічна адміністрація у сфері запобігання та протидії корупції в Україні». Проаналізовано сутність терміну «публічна адміністрація» в умовах трансформаційних заміщень застарілих категорій. Зазначено, що відсутність законодавчого закріплення трактування аналізованого терміну у національному законодавстві негативно впливає на його термінологічну сутність. Не менш негативним явищем є і відсутність Концепції реформування публічної адміністрації в Україні. Сформовано визначення концепту «публічна адміністрація у сфері запобігання та протидії корупції в Україні» та визначено її суб’єктний склад. Вбачається, що це цілісне правове симбіотично-взаємозалежне утворення, яке має чітко розподілені функції між суб’єктами її структури. Відповідно, її структуру складають публічні органи влади, їх структурні підрозділи та делеговані ними представники; приватні особи та структури громадського спрямування; представники міжнародних інституцій. Зокрема це, Президент України, фракції політичних сил у Верховній Раді України, Комітет Верховної Ради України з питань запобігання та протидії корупції, Кабінет Міністрів України, Національна рада з питань антикорупційної політики при Президенті України, НАЗК, НАБУ, ДБР, САП, АРМА, ВАС, органи прокуратури та Національної поліції, Міністерство юстиції України, Громадська Правозахисна організація «Права людини», Центр політико-правових реформ, Transparency International Україна, Центр політичних студій та аналітики «Ейдос», інші. У класифікаційному аспекті, зазначених суб’єктів поділено на наступні групи: 1) носії політичної волі; 2) антикорупційні органи; 3) спеціально уповноважені органи у сфері протидії корупції; 4) реалізатори антикорупційної політики; 5) формувачі антикорупційної політики; 6) суб’єкти, які залучаються до процесу формування антикорупційної політики; 7) учасники антикорупційних програм; 8) громадяни та об’єднання громадян; 9) міжнародні незалежні експерти та організації. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Університет митної справи та фінансів | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Правова позиція;2019. - № 4 (25) | |
dc.subject | адміністративна діяльність | uk_UA |
dc.subject | ЄС | uk_UA |
dc.subject | запобігання | uk_UA |
dc.subject | корупція | uk_UA |
dc.subject | протидія | uk_UA |
dc.subject | публічна адміністрація | uk_UA |
dc.subject | публічне адміністрування | uk_UA |
dc.subject | трансформація | uk_UA |
dc.subject | administrative activity | uk_UA |
dc.subject | corruption | uk_UA |
dc.subject | counteraction | uk_UA |
dc.subject | EU | uk_UA |
dc.subject | prevention | uk_UA |
dc.subject | public administration | uk_UA |
dc.subject | transformation | uk_UA |
dc.title | Визначення поняття «публічна адміністрація» у сфері запобігання та протидії корупції в Україні суспільства | uk_UA |
dc.title.alternative | Definition of the concept of public administration in the field of prevention and anti-corruption in Ukraine | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |