Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Пацкан, В. В. | |
dc.contributor.author | Patskan, V. V. | |
dc.date.accessioned | 2020-02-18T12:37:07Z | |
dc.date.available | 2020-02-18T12:37:07Z | |
dc.date.issued | 2020-02-18 | |
dc.identifier.citation | Пацкан В. В. Засади адміністративно-правового статусу рахункової палати як вищого органу аудиту України суспільства / В. В. Пацкан // Правова позиція. – 2019. - № 4 (25). - С. 61 – 68 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2521-6473 | |
dc.identifier.uri | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3869 | |
dc.description.abstract | аудиторської установи України. Відповідно до ст. 4 Закону України «Про Рахункову палату» повноваження, надані Рахунковій палаті Конституцією України, здійснюються шляхом проведення заходів державного зовнішнього фінансового контролю (аудиту). Державний зовнішній фінансовий контроль (аудит) забезпечується Рахунковою палатою шляхом фінансового аудиту, аудиту ефективності, експертизи, аналізу та інших заходів контролю. У процесі практичної діяльності Рахункова палата, її члени та посадові особи при здійсненні повноважень застосовують у своїй роботі різні правові принципи. З цих принципів важливим є принцип публічності в роботі Рахункової палати. Основними принципами діяльності Рахункової палати як вищої аудиторської установи України є такі: законність, незалежність, об’єктивність, неупередженість та прозорість. Принципи адміністративно-правового статусу Рахункової палати як вищої аудиторської установи України – це порядок формування Рахункової палати, принципи діяльності Рахункової палати, повноваження Рахункової палати, нормативні основи діяльності Рахункової палати, права та обов’язки членів та посадових осіб Рахункової палати, відносини з іншими органами державної влади, міжнародна співпраця Рахункової палати, порядок здійснення заходів державного зовнішнього фінансового контролю (аудиту). Поняття «Адміністративно-правовий статус Рахункової палати як вищої аудиторської установи України» можна визначити як систему норм та принципів права, що визначають порядок формування Рахункової палати, права та обов’язки членів та посадових осіб Рахункової палати, відносини з іншими органами державної влади, міжнародну співпрацю Рахункової палати, порядок здійснення заходів державного зовнішнього фінансового контролю (аудиту). Визначено, що об’єктами контролю Рахункової палати є державні органи, органи місцевого самоврядування, інші бюджетні установи, у тому числі закордонні дипломатичні установи України, суб’єкти господарювання, громадські чи інші організації, фонди загальнообов’язкового державного соціального і пенсійного страхування, Національний банк України й інші фінансові установи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Університет митної справи та фінансів | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Правова позиція;2019. - № 4 (25) | |
dc.subject | Рахункова палата | uk_UA |
dc.subject | вищий орган аудиту | uk_UA |
dc.subject | державна влада | uk_UA |
dc.subject | аудит | uk_UA |
dc.subject | адміністративно-правовий статус | uk_UA |
dc.subject | адміністративна реформа | uk_UA |
dc.subject | Accounting Chamber | uk_UA |
dc.subject | Supreme Audit Institution | uk_UA |
dc.subject | the state government | uk_UA |
dc.subject | audit | uk_UA |
dc.subject | administrative and legal status | uk_UA |
dc.subject | administrative reform | uk_UA |
dc.title | Засади адміністративно-правового статусу рахункової палати як вищого органу аудиту України суспільства | uk_UA |
dc.title.alternative | Bases of administrative and legal status of the Accounting Chamber as a supreme audit institution of Ukraine | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |