DSpace Repository

Реформа прожиткового мінімуму в Україні суспільства

Show simple item record

dc.contributor.author Тарасенко, В. С.
dc.contributor.author Tarasenko, V. S.
dc.date.accessioned 2020-02-18T09:36:50Z
dc.date.available 2020-02-18T09:36:50Z
dc.date.issued 2020-02-18
dc.identifier.citation Тарасенко В. С. Реформа прожиткового мінімуму в Україні суспільства / В. С. Тарасенко // Правова позиція. – 2019. - № 4 (25). - С. 19 – 24 uk_UA
dc.identifier.issn 2521-6473
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3863
dc.description.abstract Одним із пріоритетних напрямів у державі має бути забезпечення гідного рівня життя населення на підставі надання гарантій, визначених Конституцією України. В умовах стрімкого зростання рівня бідності серед населення країни, визначення реального (фактичного) розміру прожиткового мінімуму для різних груп населення є вкрай необхідним. У статті досліджується базовий державний соціальний стандарт – прожитковий мінімум, який покладається в основу загальної оцінки рівня життя в Україні, визначення критеріїв бідності. Констатовано, що прожитковий мінімум у тому значенні, в якому запропоновано законодавцем, остаточно втратив свій сенс та актуальність, оскільки несуттєве поступове підвищення прожиткового мінімуму тричі на рік, як це визначається щорічно в законах України про Державний бюджет, так і не змогло забезпечити різним соціально вразливим групам населення достатнього життєвого рівня. Прожитковий мінімум повинен відігравати роль нормативного та аналітичного інструмента оцінки, прогнозування і регулювання показників рівня життя населення. Визначається необхідність зміни методології визначення прожиткового мінімуму, впровадження механізму прозорості його розрахунків та необхідності їх оприлюднення. Аргументовано, що прожитковий мінімум не повинен бути базою для різних виплат у нашій державі, окрім тих, які призначені для соціально вразливих категорій населення. Він повинен бути реальним та зорієнтованим на мінімально допустимі розміри споживання. У зв’язку з чим необхідно відмовитися від залежності прожиткового мінімуму від застарілих «споживчих кошиків», потрібно змінити співвідношення продовольчих, непродовольчих товарів, а також послуг, враховуючи реальні показники витрат, проводити розрахунок прожиткового мінімуму на основі реальних цін та реальних потреб різних категорій населення. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Правова позиція;2019. - № 4 (25)
dc.subject прожитковий мінімум uk_UA
dc.subject соціальний стандарт uk_UA
dc.subject реформа uk_UA
dc.subject minimum subsistence level uk_UA
dc.subject social standard uk_UA
dc.subject reform uk_UA
dc.title Реформа прожиткового мінімуму в Україні суспільства uk_UA
dc.title.alternative Reform of minimum subsistence level in Ukraine uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2019/4(25)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Право”

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account