Репозиторий Dspace

Удосконалення підходів до стратегування та маркетингового планування сталого розвитку регіону

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Ільченко, В. М.
dc.contributor.author Горященко, Ю. Г.
dc.contributor.author Ilchenko, V.
dc.contributor.author Horiashchenko, Y.
dc.date.accessioned 2020-02-12T14:12:22Z
dc.date.available 2020-02-12T14:12:22Z
dc.date.issued 2020-02-12
dc.identifier.citation Ільченко В. М. Удосконалення підходів до стратегування та маркетингового планування сталого розвитку регіону / В. М. Ільченко, Ю. Г. Горященко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. - 2019. - Випуск 4 (21). – С. 381 - 389 uk_UA
dc.identifier.issn 2518-1971
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3854
dc.description.abstract У статті окреслено можливі напрями стратегічного і маркетингового планування сталого розвитку України та промислових регіонів зокрема. Викладено стратегічне бачення розвитку відповідно до основних документів: Стратегії сталого розвитку України до 2030 р., Стратегії сталого розвитку «Україна – 2020», «Цілей сталого розвитку: Україна», Стратегії розвитку Дніпропетровської області на період до 2020 р. тощо. Запропоновано систему програмних дій у територіальному, функціональному та часовому аспектах, які можна втілити у дієвий механізм стратегії сталого розвитку. Дану систему дій апробовано під час розроблення стратегії сталого розвитку Привовчанської міської об’єднаної територіальної громади на період до 2025 р. Зазначено, що розроблення маркетингових стратегій для основних суб’єктів сталого розвитку – агенцій регіонального розвитку, місцевих рад, об’єднаних територіальних громад, фондів регіонального розвитку – дасть змогу використовувати дані суб’єкти як інструменти реалізації стратегії сталого розвитку більш ефективно. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Східна Європа: економіка, бізнес та управління;2019. - Випуск 4 (21)
dc.subject стратегія uk_UA
dc.subject маркетингове планування uk_UA
dc.subject регіон uk_UA
dc.subject сталий розвиток uk_UA
dc.subject інструментарій uk_UA
dc.subject структурна схема uk_UA
dc.subject механизм uk_UA
dc.subject strategy uk_UA
dc.subject marketing planning uk_UA
dc.subject region uk_UA
dc.subject sustainable development uk_UA
dc.subject tools uk_UA
dc.subject structural scheme uk_UA
dc.subject mechanism uk_UA
dc.title Удосконалення підходів до стратегування та маркетингового планування сталого розвитку регіону uk_UA
dc.title.alternative Improving approaches to strategizing and marketing planning for sustainable development in the region uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись