Короткий опис (реферат):
Зазначено, що порівняльний аналіз концепцій, категорій і функцій зв’язку з громадськістю дозволяє сформулювати два підходи до розуміння зв’язку з громадськістю: управлінський і технологічний.
Перший визначає PR як особливу діяльність управління, медіатора управління; другий – як технологічну сферу діяльності з набором конкретних прийомів, методів, способів, процедур, за допомогою яких організація налагоджує контакти з громадськістю. З позиції цього підходу для зв’язку з громадськістю
як до особливої діяльності управління з певним набором «екологічних» прийомів і методів можна запропонувати таке визначення. Зв’язок з громадськістю – це управління складною соціальною взаємодією організації з громадськістю з метою узгодження її діяльност і з громадськими інтересами, а також досягнення взаєморозуміння і підтримки.
Визначено, що зв’язок з громадськістю не вирішує всіх проблем, пов’язаних з взаємодією організації і громадськості (в тому числі органів державної влади), а лише їх певну групу, як-от: створення стійких позитивних взаємодій; формування іміджу; адаптацію до суспільних змін і очікувань; врахування громадської думки і реагування на потреби суспільства тощо. Проте рішення цих проблем має винятко-
во важливий, стратегічний характер. Особливе значення має зв’язок з громадськістю для встановлення діалогу між суспільством і державою. Недарма технології зв’язку з громадськістю необхідні і широко використовуються органами влади у всіх демократичних розвинених країнах. Виняткову важливість створення ефективного і цілеспрямованого зв’язку з громадськістю набуває в одній із трьох гілок державної влади – виконавчій.