DSpace Repository

Стратегічні засади формування державного туристичного брендингу в Україні

Show simple item record

dc.contributor.author Леоненко, Н. А.
dc.contributor.author Leonenko, N. A.
dc.date.accessioned 2020-02-10T10:10:55Z
dc.date.available 2020-02-10T10:10:55Z
dc.date.issued 2018-02-10
dc.identifier.citation Леоненко Н. А. Стратегічні засади формування державного туристичного брендингу в Україні / Н. А. Леоненко // Публічне управління та митне адміністрування . – 2019. - № 4 (23). – С. 66 – 73 uk_UA
dc.identifier.issn 2310-9653
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3844
dc.description.abstract На сучасному етапі розвитку вітчизняної економіки особливої актуальності набувають проблеми формування дієвого інструментарію щодо забезпечення конкурентоспроможності держави, тобто здатності не тільки використовувати існуючі конкурентні переваги, але й створювати їх із метою утримання або поліпшення своєї позиції на світовому ринку. Натомість успіху в конкурентній боротьбі досягають ті країни, керівництво яких використовує сучасний маркетинговий інструментарій, що дає змогу забезпечити достатній рівень конкурентоспроможності та гнучко реагувати на зміни в навколишньому середовищі. У цих умовах зростає роль формування державного брендингу як важливої частини процесу формування тривалої стратегії розвитку України. Державний туристичний брендинг є ключовим елементом управління взаємовідносинами з різноманітними цільовими аудиторіями, підтримує виконання цілей соціально-економічного розвитку та відображає всі елементи унікальної ідентичності країни. У публікації розглянуто загальні стратегічні засади формування державного туристичного бренду, заснованого на цінностях українців, трендах світового туристичного бізнесу та дослідженні туристичного потенціалу України. Виявлено суперечності в позиціях органів державної виконавчої влади щодо поглядів на єдиний вектор розвитку державного туристичного бренду та шляхи формування позитивного іміджу України в очах світової спільноти. Проаналізовано створення й використання бренд-буку туристичного бренду України як основного документа для професіоналів індустрії подорожей і гостинності, який містить відповіді на запитання про те, якою державою є Україна, чим вона відрізняється від інших країн, як краще позиціонувати свою країну, місто та/або бізнес, щоб разом зміцнювати туристичний бренд України. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Публічне управління та митне адміністрування;2019. - № 4 (23)
dc.subject туристична сфера України uk_UA
dc.subject національний туристичний бренд uk_UA
dc.subject національний бренд uk_UA
dc.subject брендинг uk_UA
dc.subject туристична дестинація uk_UA
dc.subject tourist sphere of Ukraine uk_UA
dc.subject national tourism brand uk_UA
dc.subject national brand uk_UA
dc.subject branding uk_UA
dc.subject tourist destination uk_UA
dc.title Стратегічні засади формування державного туристичного брендингу в Україні uk_UA
dc.title.alternative Strategic principles of formation of state tourist branding in Ukraine uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2019/№4(23)
    правонаступник наукового збірника "Вісник Академії митної служби України. Серія: "Державне управління"

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account