dc.contributor.author |
Леоненко, Н. А. |
|
dc.contributor.author |
Leonenko, N. A. |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-10T10:10:55Z |
|
dc.date.available |
2020-02-10T10:10:55Z |
|
dc.date.issued |
2018-02-10 |
|
dc.identifier.citation |
Леоненко Н. А. Стратегічні засади формування державного туристичного брендингу в Україні / Н. А. Леоненко // Публічне управління та митне адміністрування . – 2019. - № 4 (23). – С. 66 – 73 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2310-9653 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3844 |
|
dc.description.abstract |
На сучасному етапі розвитку вітчизняної економіки особливої актуальності набувають проблеми формування дієвого інструментарію щодо забезпечення конкурентоспроможності держави, тобто здатності не тільки використовувати існуючі конкурентні переваги, але й створювати їх із метою утримання або поліпшення своєї позиції на світовому ринку. Натомість успіху в конкурентній боротьбі досягають ті країни, керівництво яких використовує сучасний маркетинговий інструментарій, що
дає змогу забезпечити достатній рівень конкурентоспроможності та гнучко реагувати на зміни в навколишньому середовищі. У цих умовах зростає роль формування державного брендингу як важливої частини процесу формування тривалої стратегії розвитку України. Державний туристичний брендинг є ключовим елементом управління взаємовідносинами з різноманітними цільовими аудиторіями,
підтримує виконання цілей соціально-економічного розвитку та відображає всі елементи унікальної ідентичності країни. У публікації розглянуто загальні стратегічні засади формування державного туристичного бренду, заснованого на цінностях українців, трендах світового туристичного бізнесу та дослідженні туристичного потенціалу України. Виявлено суперечності в позиціях органів державної
виконавчої влади щодо поглядів на єдиний вектор розвитку державного туристичного бренду та шляхи формування позитивного іміджу України в очах світової спільноти. Проаналізовано створення й використання бренд-буку туристичного бренду України як основного документа для професіоналів індустрії подорожей і гостинності, який містить відповіді на запитання про те, якою державою є Україна, чим вона відрізняється від інших країн, як краще позиціонувати свою країну, місто та/або бізнес, щоб разом зміцнювати туристичний бренд України. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Публічне управління та митне адміністрування;2019. - № 4 (23) |
|
dc.subject |
туристична сфера України |
uk_UA |
dc.subject |
національний туристичний бренд |
uk_UA |
dc.subject |
національний бренд |
uk_UA |
dc.subject |
брендинг |
uk_UA |
dc.subject |
туристична дестинація |
uk_UA |
dc.subject |
tourist sphere of Ukraine |
uk_UA |
dc.subject |
national tourism brand |
uk_UA |
dc.subject |
national brand |
uk_UA |
dc.subject |
branding |
uk_UA |
dc.subject |
tourist destination |
uk_UA |
dc.title |
Стратегічні засади формування державного туристичного брендингу в Україні |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Strategic principles of formation of state tourist branding in Ukraine |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |