Репозитарiй DSpace

Methodical issues of improvement of already existing training programs in the sphere of civil building energy efficiency based on the Ukrainian training centers

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Borychenko, O. V.
dc.contributor.author Cherniavskyi, A. V.
dc.date.accessioned 2020-01-10T09:58:09Z
dc.date.available 2020-01-10T09:58:09Z
dc.date.issued 2020-01-10
dc.identifier.citation Borychenko O. V. Methodical issues of improvement of already existing training programs in the sphere of civil building energy efficiency based on the Ukrainian training centers / O. V. Borychenko, A. V. Cherniavskyi // Системи та технології. - 2019. - № 2(58). - С. 67–86 uk_UA
dc.identifier.issn 2019. - № 2(58)
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3793
dc.description.abstract Подано результати дослідження, що описує збирання та аналіз інфор-мації про наявні тренінги та навчальні заклади для підвищення енергоефективності в Україні. Також у статті містяться попередні результати ви-значення потреб у потенціалі навчальних закладів для підвищення енергоефективності для потенційного покращання вже існуючого навчання. Розглядаються такі питання: 1) короткий опис методичного підходу і пропозиція плану дослідження; 2) основні освітні та навчальні інститути для підвищення енергоефективності в Україні; 3) десять ключових критеріїв, що були визначені для оцінки й ранжування навчальних центрів. Кожен критерій належним чином описаний і має оцінну шкалу. Після нарахування балів за кожен навчальний центр відповідно до визначених критеріїв можна було виділити навчальні центри; 4) навчання і кваліфікаційні заходи з енер-гоефективності, які пропонуються в Україні; 5) визначення потреб щодо потенціалу навчальних закладів з метою підвищення енергоефективності для потенційного покращання наявної підготовки. Результати оцінювання основних навичок для тренерів показали, що в Україні є певні потреби в навчанні для вдосконалення таких основних навичок, як підготовка та проведення презентацій, спілкування з аудиторією та управління конфліктами. Результати оцінювання основних компонентів навчальної діяльності, яких немає в навчальних центрах для ведення свого бізнесу у вигляді бізнес-процесу, показали, що в Україні є такі плани: навчання і проблеми організацій у галузі енергоефективності цивільних будівель; оцінка знань і навичок учасників; актуальність змісту навчальних програм; навчально-методичні матеріали для розв’язання реальних проблем учасників; підтримка учасників після тренінгу. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Системи та технології;2019. - № 2(58)
dc.subject базовий рівень uk_UA
dc.subject потреби в потужності uk_UA
dc.subject енергоефективність цивільного будівництва uk_UA
dc.subject методичний підхід uk_UA
dc.subject baseline uk_UA
dc.subject capacity needs uk_UA
dc.subject civil building energy efficiency uk_UA
dc.subject methodical approach uk_UA
dc.title Methodical issues of improvement of already existing training programs in the sphere of civil building energy efficiency based on the Ukrainian training centers uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2019/2(58)
    правонаступник наукового збірника "Вісник Академії митної служби України. Серія: "Технічні науки"

Показати скорочений опис матеріалу