Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Borychenko, O. V. | |
dc.contributor.author | Cherniavskyi, A. V. | |
dc.date.accessioned | 2020-01-10T09:58:09Z | |
dc.date.available | 2020-01-10T09:58:09Z | |
dc.date.issued | 2020-01-10 | |
dc.identifier.citation | Borychenko O. V. Methodical issues of improvement of already existing training programs in the sphere of civil building energy efficiency based on the Ukrainian training centers / O. V. Borychenko, A. V. Cherniavskyi // Системи та технології. - 2019. - № 2(58). - С. 67–86 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2019. - № 2(58) | |
dc.identifier.uri | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3793 | |
dc.description.abstract | Подано результати дослідження, що описує збирання та аналіз інфор-мації про наявні тренінги та навчальні заклади для підвищення енергоефективності в Україні. Також у статті містяться попередні результати ви-значення потреб у потенціалі навчальних закладів для підвищення енергоефективності для потенційного покращання вже існуючого навчання. Розглядаються такі питання: 1) короткий опис методичного підходу і пропозиція плану дослідження; 2) основні освітні та навчальні інститути для підвищення енергоефективності в Україні; 3) десять ключових критеріїв, що були визначені для оцінки й ранжування навчальних центрів. Кожен критерій належним чином описаний і має оцінну шкалу. Після нарахування балів за кожен навчальний центр відповідно до визначених критеріїв можна було виділити навчальні центри; 4) навчання і кваліфікаційні заходи з енер-гоефективності, які пропонуються в Україні; 5) визначення потреб щодо потенціалу навчальних закладів з метою підвищення енергоефективності для потенційного покращання наявної підготовки. Результати оцінювання основних навичок для тренерів показали, що в Україні є певні потреби в навчанні для вдосконалення таких основних навичок, як підготовка та проведення презентацій, спілкування з аудиторією та управління конфліктами. Результати оцінювання основних компонентів навчальної діяльності, яких немає в навчальних центрах для ведення свого бізнесу у вигляді бізнес-процесу, показали, що в Україні є такі плани: навчання і проблеми організацій у галузі енергоефективності цивільних будівель; оцінка знань і навичок учасників; актуальність змісту навчальних програм; навчально-методичні матеріали для розв’язання реальних проблем учасників; підтримка учасників після тренінгу. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Університет митної справи та фінансів | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Системи та технології;2019. - № 2(58) | |
dc.subject | базовий рівень | uk_UA |
dc.subject | потреби в потужності | uk_UA |
dc.subject | енергоефективність цивільного будівництва | uk_UA |
dc.subject | методичний підхід | uk_UA |
dc.subject | baseline | uk_UA |
dc.subject | capacity needs | uk_UA |
dc.subject | civil building energy efficiency | uk_UA |
dc.subject | methodical approach | uk_UA |
dc.title | Methodical issues of improvement of already existing training programs in the sphere of civil building energy efficiency based on the Ukrainian training centers | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |