dc.contributor.author |
Borychenko, O. V. |
|
dc.contributor.author |
Cherniavskyi, A. V. |
|
dc.date.accessioned |
2020-01-10T09:58:09Z |
|
dc.date.available |
2020-01-10T09:58:09Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-10 |
|
dc.identifier.citation |
Borychenko O. V. Methodical issues of improvement of already existing training programs in the sphere of civil building energy efficiency based on the Ukrainian training centers / O. V. Borychenko, A. V. Cherniavskyi // Системи та технології. - 2019. - № 2(58). - С. 67–86 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2019. - № 2(58) |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3793 |
|
dc.description.abstract |
Подано результати дослідження, що описує збирання та аналіз інфор-мації про наявні тренінги та навчальні заклади для підвищення енергоефективності в Україні. Також у статті містяться попередні результати ви-значення потреб у потенціалі навчальних закладів для підвищення енергоефективності для потенційного покращання вже існуючого навчання.
Розглядаються такі питання: 1) короткий опис методичного підходу і пропозиція плану дослідження; 2) основні освітні та навчальні інститути для підвищення енергоефективності в Україні; 3) десять ключових критеріїв, що були визначені для оцінки й ранжування навчальних центрів. Кожен критерій належним чином описаний і має оцінну шкалу. Після нарахування балів за кожен навчальний центр відповідно до визначених критеріїв можна було виділити навчальні центри; 4) навчання і кваліфікаційні заходи з енер-гоефективності, які пропонуються в Україні; 5) визначення потреб щодо потенціалу навчальних закладів з метою підвищення енергоефективності для потенційного покращання наявної підготовки.
Результати оцінювання основних навичок для тренерів показали, що в Україні є певні потреби в навчанні для вдосконалення таких основних навичок, як підготовка та проведення презентацій, спілкування з аудиторією та управління конфліктами.
Результати оцінювання основних компонентів навчальної діяльності, яких немає в навчальних центрах для ведення свого бізнесу у вигляді бізнес-процесу, показали, що в Україні є такі плани: навчання і проблеми організацій у галузі енергоефективності цивільних будівель; оцінка знань і навичок учасників; актуальність змісту навчальних програм; навчально-методичні матеріали для розв’язання реальних проблем учасників; підтримка учасників після тренінгу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
en |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Системи та технології;2019. - № 2(58) |
|
dc.subject |
базовий рівень |
uk_UA |
dc.subject |
потреби в потужності |
uk_UA |
dc.subject |
енергоефективність цивільного будівництва |
uk_UA |
dc.subject |
методичний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
baseline |
uk_UA |
dc.subject |
capacity needs |
uk_UA |
dc.subject |
civil building energy efficiency |
uk_UA |
dc.subject |
methodical approach |
uk_UA |
dc.title |
Methodical issues of improvement of already existing training programs in the sphere of civil building energy efficiency based on the Ukrainian training centers |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |