dc.contributor.author |
Cавка, І. І. |
|
dc.contributor.author |
Savka, І. І. |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-13T11:52:42Z |
|
dc.date.available |
2019-12-13T11:52:42Z |
|
dc.date.issued |
2019-12-13 |
|
dc.identifier.citation |
Cавка І. І. Демократизація сектору безпеки та оборони держави шляхом втілення механізмів цивільного контролю / І. І. Cавка // Публічне управління та митне адміністрування. – 2019. - № 3 (22). – С. 277 – 283 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2310-9653 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3787 |
|
dc.description.abstract |
Автором розкрито проблематику демократизації оборонної сфери через втілення механізмів демократичного цивільного контролю. Приділено увагу основним недолікам системи цивільного контролю над сектором безпеки і оборони України. Акцентовано увагу на проблемі надання цивільному контролю за діяльністю силових і спеціальних структур сектору безпеки і оборони наукового змісту через використання мультидисциплінарного методу досліджень для його модернізації. Для усталених демократій із виробленими моделями взаємовідповідальної комунікації між цивільним суспільством і владними інституціями основною метою є сприяння подоланню зовнішніх загроз, а супутньою проблемою – «спротив
матеріалу», себто скептицизм військового керівництва щодо компетентності, експертного потенціалу цивільних працівників, негнучкість структур військових інституцій. А для держав із менш розвиненими демократичними практиками та інституціями важливою метою контролю є становлення його як запобіжника від зловживання «озброєною владою» своїми повноваженнями і можливостями.
Головними елементами реформ у сфері національної оборони демократичних країн визначено військову реформу, реформу поліції, розвідки, судову реформу, пенітенціарної системи, прикордонного контролю, а також вжиття заходів, спрямованих на посилення цивільного управління та демократичної звітності апарату сектору безпеки перед громадянським суспільством за умови суворого дотримання державної таємниці. У процесі реформування сектору безпеки і оборони та розширення цивільного контролю в секторі безпеки та оборони необхідно вирішити такі основні завдання: розробити і запровадити науково обґрунтовані внутрішні й зовнішні критерії та методики оцінювання їхньої функціо-
нальної діяльності та результатів; опрацювати пропозиції щодо зміни нормативно-правових актів з удосконалення системи і механізмів цивільного контролю, розвитку інституційних засад парламентського, президентського, урядового, судового та громадського контролю. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Публічне управління та митне адміністрування;2019. - № 3 (22) |
|
dc.subject |
демократичний цивільний контроль |
uk_UA |
dc.subject |
сфера національної безпеки |
uk_UA |
dc.subject |
демократизація оборонної сфери |
uk_UA |
dc.subject |
механізми цивільного контролю |
uk_UA |
dc.subject |
democratic civilian control |
uk_UA |
dc.subject |
sphere of national security |
uk_UA |
dc.subject |
democratization of defense sphere |
uk_UA |
dc.subject |
mechanisms of civilian control |
uk_UA |
dc.title |
Демократизація сектору безпеки та оборони держави шляхом втілення механізмів цивільного контролю |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Democratization of the security and defense sector by the implementation of civil control mechanisms |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |