dc.contributor.author |
Лозовська, К. С. |
|
dc.contributor.author |
Lozovska, K. S. |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-13T09:30:11Z |
|
dc.date.available |
2019-12-13T09:30:11Z |
|
dc.date.issued |
2019-12-13 |
|
dc.identifier.citation |
Лозовська К. С. Комунікаційні стратегії як інструмент налагодження ефективної взаємодії органів місцевого самоврядування і суспільства / К. С. Лозовська // Публічне управління та митне адміністрування. – 2019. - № 3 (22). – С. 203 – 210 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3778 |
|
dc.description.abstract |
У статті визначено, що для реалізації стратегій та програм соціально-економічного розвитку територіальних громад мають бути забезпечені стратегічне планування комунікаційної діяльності та розроблення комунікаційних стратегій. Місцеве самоврядування є своєрідним комунікаційним майданчиком взаємовідносин між громадянським суспільством і державою, тому формування довіри громадянами до органів публічної влади напряму залежить від того, наскільки ефективно працюють і
взаємодіють органи місцевого самоврядування з населенням.
Визначено, що комунікаційна стратегія органу місцевого самоврядування – це організована, планова, націлена на підтримку довгострокових стратегічних цілей розвитку територіальної громади діяльність в інформаційно-комунікаційному просторі, яка має бути задокументованою у вигляді плану дій. Мета комунікації органу місцевого самоврядування полягає в мобілізації підтримки реалізації стратегії громадськістю та основними групами заінтересованих сторін для успішного виконання її цілей і завдань. Встановлено, що розробка і реалізація комунікаційних стратегій має не тільки забезпечуватися фахівцями з комунікацій, а й бути під керівництвом голови місцевої ради.
На підставі узагальнення зарубіжного досвіду про процес стратегічного планування у сфері комунікацій встановлено, що процес розробки комунікаційних стратегій має складатися з 5 етапів: аналіз (ситуації, аудиторії та комунікації); стратегічний дизайн (комунікаційні цілі, вибір каналу, плану реалізації та плану моніторингу й оцінки); розробка та тестування; впровадження та моніторинг; оцінка та планування.
Встановлено, що за результатами стратегії має бути сформовано комунікаційну матрицю за такими параметрами: цільова аудиторія; стратегічне завдання та очікувана зміна поведінки; ключові повідомлення (меседжі); інформаційний продукт / матеріали для обґрунтування; інформаційні приводи; канали комунікації; оцінка / зворотний зв’язок.
Перспективами подальших наукових досліджень визначено обґрунтування комунікаційної інфраструктури місцевого самоврядування, що є важливою умовою для реалізації комунікаційних стратегій |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Публічне управління та митне адміністрування;2019. - № 3 (22) |
|
dc.subject |
комунікаційні стратегії органу місцевого самоврядування |
uk_UA |
dc.subject |
комунікаційна матриця |
uk_UA |
dc.subject |
комунікаційний потенціал місцевого самоврядування |
uk_UA |
dc.subject |
довіра до влади |
uk_UA |
dc.subject |
communication strategies of the local self-government body |
uk_UA |
dc.subject |
communication matrix |
uk_UA |
dc.subject |
communication potential of local self-government |
uk_UA |
dc.subject |
trust in authorities |
uk_UA |
dc.title |
Комунікаційні стратегії як інструмент налагодження ефективної взаємодії органів місцевого самоврядування і суспільства |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Communication strategies as an instrument for establishing effective interaction of local self-government and society |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |