dc.contributor.author |
Кацемір, Я. В. |
|
dc.contributor.author |
Katsemir, Y. |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-19T12:35:14Z |
|
dc.date.available |
2019-11-19T12:35:14Z |
|
dc.date.issued |
2019-11-19 |
|
dc.identifier.citation |
Кацемір Я. В. Формування та забезпечення корисності туристичного продукту через використання оцінки задоволеності споживача / Я. В. Кацемір // Науковий погляд: економіка та управління. – 2019. - № 3(65) . – С. 144 - 150 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2521-666X |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3723 |
|
dc.description.abstract |
Індустрія туризму зазнає істотних змін, що пов’язані з необхідністю конкурувати з самостійними індивідуальними туристами в частині формування туристичних пакетів. Чим вищий ступінь індивідуалізації, тим складніше конкретний продукт піддається стандартизації. У зв’язку з цим потрібна диференціація турпродукту на конкретні компоненти й управління якістю на основі диференційованого підходу. Сфера послуг передбачає, що кожен продукт оцінюється туристом індивідуально, тому управління якістю суттєво ускладнено. Проте в умовах досить широкої інформованості учасників туристичного ринку про наявні пропозиції з’являється можливість статистичної обробки різних даних і формування універсальних інструментів кількісної та якісної оцінки турпродукту на предмет його відповідності очікуванням споживача. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий погляд: економіка та управління;2019. - № 3(65) |
|
dc.subject |
туристичний продукт |
uk_UA |
dc.subject |
сфера послуг |
uk_UA |
dc.subject |
споживча привабливість |
uk_UA |
dc.subject |
корисність |
uk_UA |
dc.subject |
задоволеність споживача |
uk_UA |
dc.subject |
tourist product |
uk_UA |
dc.subject |
service sector |
uk_UA |
dc.subject |
consumer attractiveness |
uk_UA |
dc.subject |
usefulness |
uk_UA |
dc.subject |
customer satisfaction |
uk_UA |
dc.title |
Формування та забезпечення корисності туристичного продукту через використання оцінки задоволеності споживача |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Forming and providing the usefulness of the tourist product through the use of the consumer satisfaction assessment |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |