Репозиторий Dspace

Теоретико-методологічні засади маркетингової діяльності на промислових підприємствах

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Жадько, К. С.
dc.contributor.author Падерін, І. Д.
dc.contributor.author Гуртова, Н. В.
dc.date.accessioned 2019-09-26T09:07:30Z
dc.date.available 2019-09-26T09:07:30Z
dc.date.issued 2019-09-26
dc.identifier.citation Жадько К. С. Теоретико-методологічні засади маркетингової діяльності на промислових підприємствах / К. С. Жадько, І. Д. Падерін, Н. В. Гуртова // Вісник економічної науки України. - 2018. - № 2. - С. 57-61 uk_UA
dc.identifier.issn 1729-7206
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3651
dc.description.abstract Основними проблемами промислових підприємств є: невідповідність існуючої маркетингової стратегії умовам зовнішнього середовища, недосконала діяльність у сфері реклами та стимулювання збуту, низький рівень самоорганізації у здійсненні маркетингової діяльності, відсутність досвідчених маркетологів. Така ситуація потребує створення адекватної ринкової організаційної структури, удосконалення бізнес-процесів щодо розроблення та продажу продукції, формування комплексної системи якості, розширення каналів збуту продукції, використання сучасних логістичних методів, проведення інтенсивної рекламної та інформаційної діяльності uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості Національної академії наук України, Академія економічних наук України uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник економічної науки України;2018. - № 2
dc.subject концепція вдосконалення виробництва uk_UA
dc.subject концепція вдосконалення товару uk_UA
dc.subject концепція інтенсифікації комерційних зусиль uk_UA
dc.subject концепція класичного маркетингу uk_UA
dc.subject концепція сучасного маркетингу (соціально - етичного) uk_UA
dc.subject конверсійний маркетинг uk_UA
dc.subject стимульований маркетинг uk_UA
dc.subject розвивальний маркетинг uk_UA
dc.subject ремаркетинг uk_UA
dc.subject синхромаркетинг uk_UA
dc.subject підтримуючий маркетинг uk_UA
dc.subject демаркетинг uk_UA
dc.subject протидіючий маркетинг uk_UA
dc.subject маркетинг організацій uk_UA
dc.subject маркетинг особистості uk_UA
dc.subject масовий маркетинг uk_UA
dc.subject віртуальний маркетинг uk_UA
dc.subject некомерційний маркетинг uk_UA
dc.subject маркетингова політика продаж uk_UA
dc.title Теоретико-методологічні засади маркетингової діяльності на промислових підприємствах uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись