Репозитарiй DSpace

Методика дослідження формування маркетингової стратегії в умовах євроінтеграції

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гоголь, І. А.
dc.contributor.author Gogol, I.
dc.date.accessioned 2019-08-22T06:33:35Z
dc.date.available 2019-08-22T06:33:35Z
dc.date.issued 2019-08-22
dc.identifier.citation Гоголь І. А. Методика дослідження формування маркетингової стратегії в умовах євроінтеграції / І. А. Гоголь // Науковий погляд: економіка та управління. - 2019. - № 2 (64). – С. 41 – 47 uk_UA
dc.identifier.issn 2521-666X
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3609
dc.description.abstract Метою статті є узагальнення основних наукових підходів до теоретичних основ та методів досліджень маркетингової діяльності підприємств, які формуються із застосуванням сучасного маркетингового стратегічного підходу. Він, передусім, ґрунтується на реалізації принципів справедливої конкуренції на ринках, опираючись на вивчення чинників макро- та мікросередовища підприємства під впливом євроінтеграційних процесів. Наукова новизна полягає у використанні сучасних методів наукових досліджень під час формування маркетингових стратегій підприємств різних форм господарювання для надання рекомендацій щодо створення комплексу маркетингової стратегії на аграрному ринку України в умовах євроінтеграції. Під наданням рекомендацій розуміємо взаємодію та взаємозалежність учасників цих відносин, які спрямовані на задоволення потреб учасників шляхом реалізації їхніх інтересів у процесі формування результатів їхньої економічної діяльності uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;2019. - № 2 (64)
dc.subject стратегія uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject сільськогосподарські підприємства uk_UA
dc.subject формування uk_UA
dc.subject методика uk_UA
dc.subject дослідження uk_UA
dc.subject strategy uk_UA
dc.subject marketing uk_UA
dc.subject agricultural enterprises uk_UA
dc.subject formation uk_UA
dc.subject methodology uk_UA
dc.subject research uk_UA
dc.title Методика дослідження формування маркетингової стратегії в умовах євроінтеграції uk_UA
dc.title.alternative Research methods of marketing strategy formation in the conditions of european integration uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2019/2(64)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Показати скорочений опис матеріалу