Репозитарiй DSpace

Цифровий маркетинг як складник перспективного напряму розвитку індустрії 4.0

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Васильців, Н. М.
dc.contributor.author Vasyltsiv, N.
dc.date.accessioned 2019-08-21T11:27:13Z
dc.date.available 2019-08-21T11:27:13Z
dc.date.issued 2019-07-21
dc.identifier.citation Васильців Н. М. Цифровий маркетинг як складник перспективного напряму розвитку індустрії 4.0 / Н. М. Васильців // Науковий погляд: економіка та управління. - 2019. - № 2 (64). – С 35- 40 uk_UA
dc.identifier.issn 2521-666X
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3608
dc.description.abstract У статті обґрунтовано сутність та роль цифрового маркетингу, вказано на переваги його застосування для сучасного підприємства. Наведено приклади ефективного цифрового маркетингу виходячи з результатів роботи відомих компаній. Указано на основні перспективні напрями цифрового маркетингу, виділено природну рекламу, контент, big data. Розкрито основні підприємницькі представницькі структури, які зайняли лідируючі позиції в рейтингу digital-агентств за рівнем запитів замовників послуг у 2018 р. Проведено аналіз обсягу ринку маркетингових сервісів у 2017–2018 рр. та встановлено динаміку його зростання за всіма видами: trade marketing, loyalty marketing, consumer marketing, event marketing and Sponsorship, non-standard communications (life placement, ambient media). Для підвищення ефективності використання цифрового маркетингу запропоновано максимально можливо скоротити ітераційні цикли, звернути увагу на здобуття навичок у межах мобільного маркетингу, розширити можливості володіння інструментами організації функції маркетингу у віртуальному просторі, підвищити рівень залучення інвестицій у створення та побудову Інтернет-платформ. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;2019. - № 2 (64)
dc.subject цифровий маркетинг uk_UA
dc.subject Індустрія 4.0 uk_UA
dc.subject мережа Інтернет uk_UA
dc.subject маркетингові сервіси uk_UA
dc.subject цифровой маркетинг uk_UA
dc.subject Индустрия 4.0 uk_UA
dc.subject сеть Интернет uk_UA
dc.subject маркетинговые сервисы uk_UA
dc.subject digital marketing uk_UA
dc.subject industry 4.0 uk_UA
dc.subject Internet uk_UA
dc.subject marketing services uk_UA
dc.title Цифровий маркетинг як складник перспективного напряму розвитку індустрії 4.0 uk_UA
dc.title.alternative Digital marketing as a constituent of the promising direction of industry 4.0 development uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2019/2(64)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Показати скорочений опис матеріалу