dc.contributor.author |
Павленко, Є. M. |
|
dc.contributor.author |
Pavlenko, Y. M. |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-02T08:44:25Z |
|
dc.date.available |
2019-08-02T08:44:25Z |
|
dc.date.issued |
2019-07-02 |
|
dc.identifier.citation |
Павленко Є. M. Використання офіційного веб-сайту як комунікативного каналу органу публічної влади (на прикладі веб-сайту Державної фіскальної служби України) / Є. M. Павленко // Публічне управління та митне адміністрування. – 2019. - № 1 (20). – С. 157 - 166 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2310-9653 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3582 |
|
dc.description.abstract |
Досліджується функціонування веб-сайту Державної фіскальної служби України (ДФСУ) як одного із суб’єктів державної комунікативної політики. У статті обґрунтовано важливість використання органами державної влади можливостей сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для комунікації з різними цільовими аудиторіями. Автором аналізується практика інформаційного наповнення офіційного веб-сайту ДФСУ. Метою статті є розроблення підходу щодо забезпечення належного функціонування веб-сайту, пропонуються конкретні рекомендації щодо вдосконалення використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій під час реалізації комунікативної політики органів ДФСУ.
Показано, що ДФСУ є одним із важливих інститутів демократичної держави. Розглянуто нормативно-правову базу, яка регулює діяльність Департаменту комунікацій як підрозділу, що забезпечує комунікацію ДФСУ з громадськістю. Виявлено чинники, що перешкоджають Департаменту комунікації повною
мірою виконувати покладені на нього завдання. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення комунікативної діяльності Державної митної служби України, що утворюється внаслідок реорганізації ДФСУ. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Публічне управління та митне адміністрування;2019. - № 1 (20) |
|
dc.subject |
державна комунікативна політика |
uk_UA |
dc.subject |
веб-сайт |
uk_UA |
dc.subject |
Державна фіскальна служба України |
uk_UA |
dc.subject |
суб’єкти державної політики |
uk_UA |
dc.subject |
публічна комунікація |
uk_UA |
dc.subject |
state communicative policy |
uk_UA |
dc.subject |
website |
uk_UA |
dc.subject |
State fiscal service of Ukraine |
uk_UA |
dc.subject |
subjects of state policy |
uk_UA |
dc.subject |
public communication |
uk_UA |
dc.title |
Використання офіційного веб-сайту як комунікативного каналу органу публічної влади (на прикладі веб-сайту Державної фіскальної служби України) |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Using the official site as a communication public authorities channel (on the example of the public fiscal service of Ukraine) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |