Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Тертишник, В. М. | |
dc.date.accessioned | 2019-07-15T11:50:37Z | |
dc.date.available | 2019-07-15T11:50:37Z | |
dc.date.issued | 2019-07-15 | |
dc.identifier.citation | Тертишник В. Законодавча влада: українські реалії та доктринальні проблеми / В. Тертишник // Віче. - 2010. - № 23. - С. 33-35. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2313-559 | |
dc.identifier.uri | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3512 | |
dc.description.abstract | Правовою державою можна вважати суспільство, в якому панує верховенство права, діють справедливі і шляхетні закони, всі люди рівні перед законом і судом, забезпечуються права і свободи людини та відповідальність влади перед громадянами, а реалізація принципу поділу влади на законодавчу, виконавчу та судову сприяє гармонізації державного управління, злагоді в суспільстві і створює перепони для зловживань нею. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Верховна Рада України | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Віче;2010. - № 23 | |
dc.subject | правова держава | uk_UA |
dc.subject | державна влада | uk_UA |
dc.subject | законодавча влада | uk_UA |
dc.subject | скасування депутатської недоторканності | uk_UA |
dc.subject | всенародний референдум | uk_UA |
dc.title | Законодавча влада: українські реалії та доктринальні проблеми | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |