dc.contributor.author |
Тертишник, В. М. |
|
dc.date.accessioned |
2019-07-15T11:50:37Z |
|
dc.date.available |
2019-07-15T11:50:37Z |
|
dc.date.issued |
2019-07-15 |
|
dc.identifier.citation |
Тертишник В. Законодавча влада: українські реалії та доктринальні проблеми / В. Тертишник // Віче. - 2010. - № 23. - С. 33-35. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2313-559 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3512 |
|
dc.description.abstract |
Правовою державою можна вважати суспільство, в якому панує верховенство права, діють справедливі і шляхетні закони, всі люди рівні перед законом і судом, забезпечуються права і свободи людини та відповідальність влади перед громадянами, а реалізація принципу поділу влади на законодавчу, виконавчу та судову сприяє гармонізації державного управління, злагоді в суспільстві і створює перепони для зловживань нею. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Верховна Рада України |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Віче;2010. - № 23 |
|
dc.subject |
правова держава |
uk_UA |
dc.subject |
державна влада |
uk_UA |
dc.subject |
законодавча влада |
uk_UA |
dc.subject |
скасування депутатської недоторканності |
uk_UA |
dc.subject |
всенародний референдум |
uk_UA |
dc.title |
Законодавча влада: українські реалії та доктринальні проблеми |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |