Репозитарiй DSpace

Соціалізація бізнесу: суспільні та ринкові прояви

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Овсянюк-Бердадіна, О. Ф.
dc.contributor.author Ovsianiuk-Berdadina, O.
dc.date.accessioned 2019-05-29T12:21:13Z
dc.date.available 2019-05-29T12:21:13Z
dc.date.issued 2019-05-29
dc.identifier.citation Овсянюк-Бердадіна О. Ф. Соціалізація бізнесу: суспільні та ринкові прояви / О. Ф. Овсянюк-Бердадіна // Науковий погляд: економіка та управління, 2019. - № 1 (63). – С. 48 -53 uk_UA
dc.identifier.issn 2310-0672
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3478
dc.description.abstract У світовому економічному укладі за останнє десятиріччя чітко простежується нова тенденція, що проявляється у соціалізації діяльності бізнесу. На відміну від соціальної відповідальності як добровільної парадигми управління на засадах урахування соціальних та екологічних детермінант розвитку чи соціального підприємництва, що є бізнесом через реалізацію суто соціальної місії, соціалізація бізнесу є ширшим поняттям, яке охоплює не тільки ці форми поведінки, а й проявляється через низку нових форм взаємодії зі стейкхолдерами. Посилення вимог стейкхолдерів до поведінки бізнесу на ринку зумовлює необхідність формування нефінансової звітності, категорійним показником якої є істотна інформація. Соціалізація має низку проявів як на рівні управління окремою бізнесовою структурою, так і щодо нової поведінки на ринку uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;2019. - № 1 (63)
dc.subject соціалізація uk_UA
dc.subject соціальна поведінка uk_UA
dc.subject матриця істотності uk_UA
dc.subject стейкхолдери uk_UA
dc.subject «бірюзові» організації uk_UA
dc.subject венчурна філантропія uk_UA
dc.subject соціальні інвестиції uk_UA
dc.subject соціальний франчайзинг uk_UA
dc.subject socialization uk_UA
dc.subject social behavior uk_UA
dc.subject essential matrix uk_UA
dc.subject stakeholders uk_UA
dc.subject turquoise organizations uk_UA
dc.subject venture philanthropy uk_UA
dc.subject social investments uk_UA
dc.subject social franchising uk_UA
dc.title Соціалізація бізнесу: суспільні та ринкові прояви uk_UA
dc.title.alternative Socialization of business: social and market manifestations uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2019/1(63)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Показати скорочений опис матеріалу