dc.contributor.author |
Овсянюк-Бердадіна, О. Ф. |
|
dc.contributor.author |
Ovsianiuk-Berdadina, O. |
|
dc.date.accessioned |
2019-05-29T12:21:13Z |
|
dc.date.available |
2019-05-29T12:21:13Z |
|
dc.date.issued |
2019-05-29 |
|
dc.identifier.citation |
Овсянюк-Бердадіна О. Ф. Соціалізація бізнесу: суспільні та ринкові прояви / О. Ф. Овсянюк-Бердадіна // Науковий погляд: економіка та управління, 2019. - № 1 (63). – С. 48 -53 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2310-0672 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3478 |
|
dc.description.abstract |
У світовому економічному укладі за останнє десятиріччя чітко простежується нова тенденція, що проявляється у соціалізації діяльності бізнесу. На відміну від соціальної відповідальності як добровільної парадигми управління на засадах урахування соціальних та екологічних детермінант розвитку чи соціального підприємництва, що є бізнесом через реалізацію суто соціальної місії, соціалізація бізнесу є ширшим поняттям, яке охоплює не тільки ці форми поведінки, а й проявляється через низку нових форм взаємодії зі стейкхолдерами. Посилення вимог стейкхолдерів до поведінки бізнесу на ринку зумовлює необхідність формування нефінансової звітності, категорійним показником якої є істотна інформація.
Соціалізація має низку проявів як на рівні управління окремою бізнесовою структурою, так і щодо нової поведінки на ринку |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий погляд: економіка та управління;2019. - № 1 (63) |
|
dc.subject |
соціалізація |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна поведінка |
uk_UA |
dc.subject |
матриця істотності |
uk_UA |
dc.subject |
стейкхолдери |
uk_UA |
dc.subject |
«бірюзові» організації |
uk_UA |
dc.subject |
венчурна філантропія |
uk_UA |
dc.subject |
соціальні інвестиції |
uk_UA |
dc.subject |
соціальний франчайзинг |
uk_UA |
dc.subject |
socialization |
uk_UA |
dc.subject |
social behavior |
uk_UA |
dc.subject |
essential matrix |
uk_UA |
dc.subject |
stakeholders |
uk_UA |
dc.subject |
turquoise organizations |
uk_UA |
dc.subject |
venture philanthropy |
uk_UA |
dc.subject |
social investments |
uk_UA |
dc.subject |
social franchising |
uk_UA |
dc.title |
Соціалізація бізнесу: суспільні та ринкові прояви |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Socialization of business: social and market manifestations |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |