DSpace Repository

Маркетинг дестинацій у контексті споживання туристичного продукту

Show simple item record

dc.contributor.author Горб, К. М.
dc.date.accessioned 2016-03-19T09:15:05Z
dc.date.available 2016-03-19T09:15:05Z
dc.date.issued 2016-03-19
dc.identifier.issn 2310-0672
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/343
dc.description.abstract Зіставлено поняття туристичного продукту та дестинації, виділено поняття турпродукту-дестинації, представлено модель процесу його споживання. Обґрунтовано й висвітлено диференціацію узгоджених маркетингових дій на різних етапах даного процесу. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Академія митної служби України uk_UA
dc.relation.ispartofseries Економіка;1/2015
dc.subject турпродукт-дестинація uk_UA
dc.subject етапи споживання турпродукту-дестинації uk_UA
dc.subject кооперована маркетингова політика турпродукту-дестинації uk_UA
dc.subject consumption stages of tourist product uk_UA
dc.subject tourist product-destinations uk_UA
dc.subject cocomarketing policy of tourist destinations uk_UA
dc.title Маркетинг дестинацій у контексті споживання туристичного продукту uk_UA
dc.title.alternative Marketing of destinations in context of consumption of tourist product uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2015/1
    Серія "Економіка"

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account