Репозитарiй DSpace

Значення кольору у формуванні візуальної концепції екологічного бренда

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Блажей, І. О.
dc.contributor.author Blazhey, I.
dc.date.accessioned 2019-05-07T09:51:18Z
dc.date.available 2019-05-07T09:51:18Z
dc.date.issued 2019-05-07
dc.identifier.citation Блажей І. О. Значення кольору у формуванні візуальної концепції екологічного бренда / І. О. Блажей // Науковий погляд: економіка та управління, 2018. - № 3(61). – С. 43 - 48 uk_UA
dc.identifier.issn 2521-666X
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3438
dc.description.abstract У статті проаналізовано основні принципи розроблення кольорової гами для створення ефективної візуальної концепції екологічного бренда. Визначено значення правильного підходу до вибору кольору екологічного бренда з огляду на специфіку товару або послуги. Розглянуто процес виникнення асоціативного ряду у споживачів у результаті психологічної та емоційної реакції на візуальні складники бренда. Обґрунтовано причини для вибору кольорової гами залежно від типу екологічного бренда. Інтерпретується символічне значення кольору екологічного бренда на основі оціночних суджень покупців та можливі наслідки його використання. Описано вплив кольору на формування етичних суджень споживачів під час вибору торгової марки. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;2018. - № 3(61)
dc.subject екологічний бренд uk_UA
dc.subject екологічний маркетинг uk_UA
dc.subject споживча поведінка uk_UA
dc.subject колір uk_UA
dc.subject асоціації uk_UA
dc.subject ідентифікація бренда uk_UA
dc.subject environmental brand uk_UA
dc.subject associations uk_UA
dc.subject brand identification uk_UA
dc.title Значення кольору у формуванні візуальної концепції екологічного бренда uk_UA
dc.title.alternative Meaning of color in the formation of the environmental brand visual concept uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2018/3
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Показати скорочений опис матеріалу