DSpace Repository

Вплив соціопсихологогуманітарних чинників на формування політики державного маркетингу в сфері туризму в Україні

Show simple item record

dc.contributor.author Гаврилюк, А. М.
dc.contributor.author Нavryliuk, A. M.
dc.date.accessioned 2019-04-03T11:32:52Z
dc.date.available 2019-04-03T11:32:52Z
dc.date.issued 2019-04-03
dc.identifier.citation Гаврилюк А. М. Вплив соціопсихологогуманітарних чинників на формування політики державного маркетингу в сфері туризму в Україні / А. М. Гаврилюк // Публічне управління та митне адміністрування, 2018. - № 2 (19). – С. 44 – 49 uk_UA
dc.identifier.issn 2310-9653
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3379
dc.description.abstract У статті охарактеризовано державний маркетинг як діяльність, що задовольняє суспільні потреби і запити громадян як споживачів у процесі соціальної взаємодії державних і комерційних установ, організацій, окремих осіб у вітчизняній сфері туризму й адаптує державне управління до потреб ринкової економіки. Доведено соціальну цінність людини як субстанції, яка користується спектром туристичних послуг – сферою, пов’язаною з задоволенням людських потреб у відпочинку, оздоровленні, релаксації, духовному розвитку, культурному збагаченні, психологічному розвантаженні особистості тощо. Ці соціопсихологогуманітарні складники є базисом для формування людських потреб. Вказано на ключову роль туризму і маркетингу як людиноцентричних сфер діяльності. Представлено переваги державного маркетингу порівняно з комерційним як соціальної практики держави, що регулює ринкові відносини. Зроблено спробу виокремити політичний, аксіологічний, освітньо-просвітницький, соціальний, маркетинговий і психологічний чинники, які впливають на реалізацію основних положень політики державного маркетингу в сфері туризму. Визначено інституції, що в межах своїх компетенцій можуть їх реалізувати uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Публічне управління та митне адміністрування;2018. - № 2 (19)
dc.subject сфера туризму uk_UA
dc.subject політика державного маркетингу uk_UA
dc.subject соціопсихологогуманітарні чинники uk_UA
dc.subject соціальна природа маркетингу uk_UA
dc.subject соціоцентризм і людиноцентризм державного маркетингу uk_UA
dc.subject tourism sphere uk_UA
dc.subject policy of state marketing uk_UA
dc.subject social uk_UA
dc.subject psychological and humanistic factors uk_UA
dc.subject social nature of marketing uk_UA
dc.subject socio-centricity and human-centricity of state marketing uk_UA
dc.title Вплив соціопсихологогуманітарних чинників на формування політики державного маркетингу в сфері туризму в Україні uk_UA
dc.title.alternative The influence of social, psychological and humanistic factors on the formation of politics of state marketing in the field of tourism in Ukraine uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2018/№2(19)
    правонаступник наукового збірника "Вісник Академії митної служби України. Серія: "Державне управління"

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account