dc.contributor.author |
Гаврилюк, А. М. |
|
dc.contributor.author |
Нavryliuk, A. M. |
|
dc.date.accessioned |
2019-04-03T11:32:52Z |
|
dc.date.available |
2019-04-03T11:32:52Z |
|
dc.date.issued |
2019-04-03 |
|
dc.identifier.citation |
Гаврилюк А. М. Вплив соціопсихологогуманітарних чинників на формування політики державного маркетингу в сфері туризму в Україні / А. М. Гаврилюк // Публічне управління та митне адміністрування, 2018. - № 2 (19). – С. 44 – 49 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2310-9653 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3379 |
|
dc.description.abstract |
У статті охарактеризовано державний маркетинг як діяльність, що задовольняє суспільні потреби і запити громадян як споживачів у процесі соціальної взаємодії державних і комерційних установ, організацій, окремих осіб у вітчизняній сфері туризму й адаптує державне управління до потреб ринкової економіки. Доведено соціальну цінність людини як субстанції, яка користується спектром туристичних послуг – сферою, пов’язаною з задоволенням людських потреб у відпочинку, оздоровленні, релаксації, духовному розвитку, культурному збагаченні, психологічному розвантаженні особистості тощо. Ці соціопсихологогуманітарні складники є базисом для формування людських потреб. Вказано на ключову роль
туризму і маркетингу як людиноцентричних сфер діяльності. Представлено переваги державного маркетингу порівняно з комерційним як соціальної практики держави, що регулює ринкові відносини. Зроблено спробу виокремити політичний, аксіологічний, освітньо-просвітницький, соціальний, маркетинговий і
психологічний чинники, які впливають на реалізацію основних положень політики державного маркетингу в сфері туризму. Визначено інституції, що в межах своїх компетенцій можуть їх реалізувати |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Публічне управління та митне адміністрування;2018. - № 2 (19) |
|
dc.subject |
сфера туризму |
uk_UA |
dc.subject |
політика державного маркетингу |
uk_UA |
dc.subject |
соціопсихологогуманітарні чинники |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна природа маркетингу |
uk_UA |
dc.subject |
соціоцентризм і людиноцентризм державного маркетингу |
uk_UA |
dc.subject |
tourism sphere |
uk_UA |
dc.subject |
policy of state marketing |
uk_UA |
dc.subject |
social |
uk_UA |
dc.subject |
psychological and humanistic factors |
uk_UA |
dc.subject |
social nature of marketing |
uk_UA |
dc.subject |
socio-centricity and human-centricity of state marketing |
uk_UA |
dc.title |
Вплив соціопсихологогуманітарних чинників на формування політики державного маркетингу в сфері туризму в Україні |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The influence of social, psychological and humanistic factors on the formation of politics of state marketing in the field of tourism in Ukraine |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |