dc.contributor.author |
Опар, Н. В. |
|
dc.contributor.author |
Opar, N. V. |
|
dc.date.accessioned |
2019-03-25T10:11:22Z |
|
dc.date.available |
2019-03-25T10:11:22Z |
|
dc.date.issued |
2018-03-25 |
|
dc.identifier.citation |
Опар Н. В. Порівняльний аналіз моделей управління якістю в системі вищої освіти / Н. В. Опар // Публічне управління та митне адміністрування, 2018. - № 2 (19). – С. 7 – 13 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2310-9653 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3343 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто поняття та подано загальну характеристику системи управління якістю.
Проаналізовано чотири найпоширеніші у світовому навчальному просторі моделі управління якістю: оціночний метод управління якістю діяльності закладів вищої освіти (SWOT-аналіз); модель загального управління якістю TQM; модель управління якістю, що заснована на вимогах міжнародних стандартів
якості ISO 9000 та ISO 9001, та модель ділової досконалості Європейського фонду і менеджменту якості EFQМ. Розглянуто моделі управління якістю вищої освіти, розроблені вітчизняними науковцями |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Публічне управління та митне адміністрування;2018. - № 2 (19) |
|
dc.subject |
вища освіта |
uk_UA |
dc.subject |
заклад вищої освіти |
uk_UA |
dc.subject |
модель управління якістю |
uk_UA |
dc.subject |
система управління якістю |
uk_UA |
dc.subject |
якість вищої освіти |
uk_UA |
dc.subject |
higher education |
uk_UA |
dc.subject |
higher education institution |
uk_UA |
dc.subject |
quality management model |
uk_UA |
dc.subject |
quality management system |
uk_UA |
dc.subject |
quality of higher education |
uk_UA |
dc.title |
Порівняльний аналіз моделей управління якістю в системі вищої освіти |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The comparative analysis of quality management models in the higher education system |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |