dc.contributor.author |
Шведун, В. О. |
|
dc.date.accessioned |
2016-03-16T13:12:17Z |
|
dc.date.available |
2016-03-16T13:12:17Z |
|
dc.date.issued |
2016-03-16 |
|
dc.identifier.citation |
1. Антонов Л. В. Государственное регулирование российского рынка рекламы: перспективы развития в условиях информатизации общества / Л. В. Антонов // Социальноэкономические явления и процессы. – 2011. – № 3–4. – С. 23–27. 2. Швець А. І. Організаційно-економічний механізм регулювання рекламної діяльності в Україні : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : 08.00.03 / А. І. Швець. – Львів : Б.в., 2011. – 20 с. 3. Лукин А. Г. Совершенствование правового механизма регулирования рекламы / А. Г. Лукин, А. А. Милеев // Основы экономики, управления и права. – 2014. – № 3 (15). – С. 7–10. 4. Про рекламу [Електронний ресурс] : Закон України від 03.07.1996 р. № 271/96-ВР. – Режим доступу : http://www.search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/Z960270.html 5. Гринько-Гузевська А. М. Правове регулювання рекламної діяльності: принципи та їх реалізація / А. М. Гринько-Гузевська // Зовнішня торгівля: право та економіка. – 2006. – № 2. – С. 106–110. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2310-9653 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/328 |
|
dc.description.abstract |
Запропоновано вдосконалення деяких ключових компонентів механізму державного управління у сфері рекламної діяльності на основі попереднього аналізу недоліків його поточного функціонування. Зокрема, розширено перелік принципів і здійснено розподіл функцій державного управління у сфері рекламної діяльності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Академія митної служби України |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Державне управління;2015/1 |
|
dc.relation.ispartofseries |
Механізми державного управління; |
|
dc.subject |
ефективний механізм |
uk_UA |
dc.subject |
державне управління |
uk_UA |
dc.subject |
сфера рекламної діяльності |
uk_UA |
dc.subject |
принципи |
uk_UA |
dc.subject |
функції |
uk_UA |
dc.subject |
effective mechanism |
uk_UA |
dc.subject |
public administration |
uk_UA |
dc.subject |
advertising activity sphere |
uk_UA |
dc.subject |
principles |
uk_UA |
dc.subject |
functions |
uk_UA |
dc.title |
Формування ефективного механізму державного управління у сфері рекламної діяльності |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Formation of the effective mechanism of public administration in advertising activity sphere |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |