DSpace Repository

Формування ефективного механізму державного управління у сфері рекламної діяльності

Show simple item record

dc.contributor.author Шведун, В. О.
dc.date.accessioned 2016-03-16T13:12:17Z
dc.date.available 2016-03-16T13:12:17Z
dc.date.issued 2016-03-16
dc.identifier.citation 1. Антонов Л. В. Государственное регулирование российского рынка рекламы: перспективы развития в условиях информатизации общества / Л. В. Антонов // Социальноэкономические явления и процессы. – 2011. – № 3–4. – С. 23–27. 2. Швець А. І. Організаційно-економічний механізм регулювання рекламної діяльності в Україні : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : 08.00.03 / А. І. Швець. – Львів : Б.в., 2011. – 20 с. 3. Лукин А. Г. Совершенствование правового механизма регулирования рекламы / А. Г. Лукин, А. А. Милеев // Основы экономики, управления и права. – 2014. – № 3 (15). – С. 7–10. 4. Про рекламу [Електронний ресурс] : Закон України від 03.07.1996 р. № 271/96-ВР. – Режим доступу : http://www.search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/Z960270.html 5. Гринько-Гузевська А. М. Правове регулювання рекламної діяльності: принципи та їх реалізація / А. М. Гринько-Гузевська // Зовнішня торгівля: право та економіка. – 2006. – № 2. – С. 106–110. uk_UA
dc.identifier.issn 2310-9653
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/328
dc.description.abstract Запропоновано вдосконалення деяких ключових компонентів механізму державного управління у сфері рекламної діяльності на основі попереднього аналізу недоліків його поточного функціонування. Зокрема, розширено перелік принципів і здійснено розподіл функцій державного управління у сфері рекламної діяльності. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Академія митної служби України uk_UA
dc.relation.ispartofseries Державне управління;2015/1
dc.relation.ispartofseries Механізми державного управління;
dc.subject ефективний механізм uk_UA
dc.subject державне управління uk_UA
dc.subject сфера рекламної діяльності uk_UA
dc.subject принципи uk_UA
dc.subject функції uk_UA
dc.subject effective mechanism uk_UA
dc.subject public administration uk_UA
dc.subject advertising activity sphere uk_UA
dc.subject principles uk_UA
dc.subject functions uk_UA
dc.title Формування ефективного механізму державного управління у сфері рекламної діяльності uk_UA
dc.title.alternative Formation of the effective mechanism of public administration in advertising activity sphere uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2015/1
    Серія: "Державне управління"

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account