Репозитарiй DSpace

Особливості застосування державного маркетингу в управлінській діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гончаренко, К. І.
dc.contributor.author Honcharenko, K. I.
dc.date.accessioned 2019-02-26T10:31:51Z
dc.date.available 2019-02-26T10:31:51Z
dc.date.issued 2019-02-26
dc.identifier.citation Гончаренко К. І. Особливості застосування державного маркетингу в управлінській діяльності / К. І. Гончаренко // Публічне управління та митне адміністрування, 2018. - № 1 (18). - С. 48 – 51 uk_UA
dc.identifier.issn 2310-9653
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3280
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню основних чинників, що зумовлюють можливість та необхідність використання маркетингових підходів у державному управлінні. Описані відмінності державного маркетингу від комерційного маркетингу. Виділено основні особливості застосування державного маркетингу у сфері управління. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Публічне управління та митне адміністрування;2018. - № 1 (18)
dc.subject маркетинг у державному управлінні uk_UA
dc.subject державний маркетинг uk_UA
dc.subject маркетинг послуг uk_UA
dc.subject маркетинговий механізм uk_UA
dc.subject marketing in public administration uk_UA
dc.subject state marketing uk_UA
dc.subject marketing services uk_UA
dc.subject marketing mechanism uk_UA
dc.title Особливості застосування державного маркетингу в управлінській діяльності uk_UA
dc.title.alternative Features of application of state marketing in management activities uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2018/№1(18)
    правонаступник наукового збірника "Вісник Академії митної служби України. Серія: "Державне управління"

Показати скорочений опис матеріалу