dc.contributor.author |
Гончаренко, К. І. |
|
dc.contributor.author |
Honcharenko, K. I. |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-26T10:31:51Z |
|
dc.date.available |
2019-02-26T10:31:51Z |
|
dc.date.issued |
2019-02-26 |
|
dc.identifier.citation |
Гончаренко К. І. Особливості застосування державного маркетингу в управлінській діяльності / К. І. Гончаренко // Публічне управління та митне адміністрування, 2018. - № 1 (18). - С. 48 – 51 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2310-9653 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3280 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена дослідженню основних чинників, що зумовлюють можливість та необхідність використання маркетингових підходів у державному управлінні. Описані відмінності державного маркетингу від комерційного маркетингу. Виділено основні особливості застосування державного маркетингу у сфері управління. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Публічне управління та митне адміністрування;2018. - № 1 (18) |
|
dc.subject |
маркетинг у державному управлінні |
uk_UA |
dc.subject |
державний маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг послуг |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинговий механізм |
uk_UA |
dc.subject |
marketing in public administration |
uk_UA |
dc.subject |
state marketing |
uk_UA |
dc.subject |
marketing services |
uk_UA |
dc.subject |
marketing mechanism |
uk_UA |
dc.title |
Особливості застосування державного маркетингу в управлінській діяльності |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Features of application of state marketing in management activities |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |