Репозитарiй DSpace

Середовище діяльності університетів та маркетингові аспекти управління

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Петруня, Ю. Є.
dc.contributor.author Петруня, В. Ю.
dc.contributor.author Petrunya, Y. Ye.
dc.contributor.author Petrunya, V. Yu.
dc.date.accessioned 2019-02-07T12:18:43Z
dc.date.available 2019-02-07T12:18:43Z
dc.date.issued 2019-02-07
dc.identifier.citation Петруня Ю. Є., Середовище діяльності університетів та маркетингові аспекти управління / Ю. Є. Петруня, В. Ю. Петруня // Науковий погляд: економіка та управління, 2018. - № 2. – С. 115 - 121 uk_UA
dc.identifier.issn 2521-666X
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3220
dc.description.abstract Проведено аналіз зовнішнього середовища діяльності університетів України, насамперед таких факторів, як поведінка споживачів, конкурентні умови та державний вплив. Проаналізовано особливості застосування на ринку послуг вищої освіти таких маркетингових інструментів управління, як товарна, цінова та комунікаційна політика університетів uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;2018. - № 2 (60)
dc.subject ринок послуг вищої освіти uk_UA
dc.subject державне регулювання uk_UA
dc.subject університет uk_UA
dc.subject управління uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject market for higher education services uk_UA
dc.subject state regulation uk_UA
dc.subject university uk_UA
dc.subject management uk_UA
dc.subject marketing uk_UA
dc.title Середовище діяльності університетів та маркетингові аспекти управління uk_UA
dc.title.alternative The environment of universities and marketing aspects of management uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2018/2
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Показати скорочений опис матеріалу