Репозиторий Dspace

Асоціативна диференціація брендів та методи її дослідження

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Скригун, Н. П.
dc.contributor.author Капінус, Л. В.
dc.contributor.author Даценко, І. М.
dc.contributor.author Skrygun, N. P.
dc.contributor.author Kapinus, L. V.
dc.contributor.author Datsenko, I. M.
dc.date.accessioned 2019-02-07T08:40:59Z
dc.date.available 2019-02-07T08:40:59Z
dc.date.issued 2019-02-07
dc.identifier.citation Скригун Н. П. Асоціативна диференціація брендів та методи її дослідження / Н. П. Скригун, Л. В. Капінус, І. М. Даценко // Науковий погляд: економіка та управління, 2018. - № 2. – С. 87 - 93 uk_UA
dc.identifier.issn 2521-666X
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3216
dc.description.abstract Розглянуто теоретичні аспекти асоціативної диференціації брендів. Наведено основні переваги від застосування асоціацій у диференціюванні брендів задля забезпечення ефективної роботи підприємства. Визначено умови, що їх необхідно дотримуватися під час дослідження асоціацій з брендами задля створення карти асоціацій. Узагальнено основні проблеми, що виникають на шляху виявлення та аналізу асоціацій. Надано практичні рекомендації щодо проведення досліджень для виявлення асоціацій з брендами uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;2018. - № 2 (60)
dc.subject асоціації брендів uk_UA
dc.subject диференціація брендів uk_UA
dc.subject асоціативна сітка бренду uk_UA
dc.subject позиціонування uk_UA
dc.subject сенсорні асоціації uk_UA
dc.subject brand associations uk_UA
dc.subject brand differentiation uk_UA
dc.subject associative brand network uk_UA
dc.subject positioning uk_UA
dc.subject sensory associations uk_UA
dc.title Асоціативна диференціація брендів та методи її дослідження uk_UA
dc.title.alternative Associative differentiation of brands and methods of its research uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • 2018/2
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись