Репозитарiй DSpace

Діагностика ціноутворення нафтопереробного підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кучер, С. Ф.
dc.contributor.author Попова, А. О.
dc.contributor.author Kucher, S.F.
dc.contributor.author Popova, A.O.
dc.date.accessioned 2019-02-07T08:17:26Z
dc.date.available 2019-02-07T08:17:26Z
dc.date.issued 2019-02-07
dc.identifier.citation Кучер С. Ф. Діагностика ціноутворення нафтопереробного підприємства / С. Ф. Кучер, А. О. Попова // Науковий погляд: економіка та управління, 2018. - № 2. – С. 74 - 80 uk_UA
dc.identifier.issn 2521-666X
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3214
dc.description.abstract У сучасних умовах перед усіма фірмами або організаціями постає завдання призначення ціни на свої товари або послуги. Для того щоб продати свій товар або послугу на ринку, виробник повинен призначити на них ціни, які були би прийнятними для покупців, інакше їх неможливо буде вдало продати на ринку. Тому фірма або організація повинна вибрати правильну стратегію ціноутворення. Ціноутворення на підприємстві є комплексом заходів, спрямованих на формування оптимальної ціни на кожен вид продукції з метою досягнення на цій основі максимального економічного ефекту. Ціноутворення на підприємстві є сукупністю і певною послідовністю робіт, пов'язаних із формуванням ціни на кожен вид продукції. Саме на ТОВ «ТД АГРІНОЛ», який набрав сили на зовнішніх і внутрішніх ринках, як ніколи потрібно вдосконалювати ціноутворення uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;2018. - № 2 (60)
dc.subject ціноутворення uk_UA
dc.subject ціна uk_UA
dc.subject підприємство uk_UA
dc.subject цінова стратегія uk_UA
dc.subject продукція uk_UA
dc.subject конкуренція uk_UA
dc.subject pricing uk_UA
dc.subject price uk_UA
dc.subject enterprise uk_UA
dc.subject price strategy uk_UA
dc.subject products uk_UA
dc.subject competition uk_UA
dc.title Діагностика ціноутворення нафтопереробного підприємства uk_UA
dc.title.alternative Diagnostics price formation of oil refinery enterprise uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2018/2
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Показати скорочений опис матеріалу