Репозитарiй DSpace

Відповідальність за порушення у сфері реклами: проблеми суб’єктивного складу правопорушень

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зима, О. Т.
dc.contributor.author Zyma, O. T.
dc.date.accessioned 2018-09-24T12:17:14Z
dc.date.available 2018-09-24T12:17:14Z
dc.date.issued 2018-09-24
dc.identifier.citation 10. Зима О. Т. Відповідальність за порушення у сфері реклами: проблеми суб’єктивного складу правопорушень / О. Т. Зима // Право: Вісник Академії митної служби України. - 2009. - № 1. - С. 60-64 uk_UA
dc.identifier.issn 2310-4708
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3070
dc.description.abstract У статті розглянуто проблемні питання визначення суб’єктивного складу правопорушень у сфері реклами, а також нерівності статусу фізичної особи та юридичної особи як суб’єкта даного роду правопорушень. Пропонується відповідальність юридичних осіб за їх учинення встановити окремою статтею Закону України “Про рекламу”, фізичних осіб – шляхом унесення відповідних змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Академія митної служби України uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник Академії митної служби України. Серія: “Право”;2009. - № 1 (2)
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject соціальна реклама uk_UA
dc.subject відповідальність uk_UA
dc.subject суб’єктивний склад правопорушень uk_UA
dc.title Відповідальність за порушення у сфері реклами: проблеми суб’єктивного складу правопорушень uk_UA
dc.title.alternative Responsibility for violations in the sphere of advertisement: problems of subjective corpus delicti uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2009/1
    Серія "Право"

Показати скорочений опис матеріалу