dc.contributor.author |
Зима, О. Т. |
|
dc.contributor.author |
Zyma, O. T. |
|
dc.date.accessioned |
2018-09-24T12:17:14Z |
|
dc.date.available |
2018-09-24T12:17:14Z |
|
dc.date.issued |
2018-09-24 |
|
dc.identifier.citation |
10. Зима О. Т. Відповідальність за порушення у сфері реклами: проблеми суб’єктивного складу правопорушень / О. Т. Зима // Право: Вісник Академії митної служби України. - 2009. - № 1. - С. 60-64 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2310-4708 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3070 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто проблемні питання визначення суб’єктивного складу правопорушень у сфері реклами, а також нерівності статусу фізичної особи та юридичної особи як суб’єкта даного роду правопорушень. Пропонується відповідальність юридичних осіб за їх учинення встановити окремою статтею
Закону України “Про рекламу”, фізичних осіб – шляхом унесення відповідних змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Академія митної служби України |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Вісник Академії митної служби України. Серія: “Право”;2009. - № 1 (2) |
|
dc.subject |
реклама |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна реклама |
uk_UA |
dc.subject |
відповідальність |
uk_UA |
dc.subject |
суб’єктивний склад правопорушень |
uk_UA |
dc.title |
Відповідальність за порушення у сфері реклами: проблеми суб’єктивного складу правопорушень |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Responsibility for violations in the sphere of advertisement: problems of subjective corpus delicti |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |