dc.contributor.author |
Бочаров, Д. О. |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-19T08:41:46Z |
|
dc.date.available |
2018-06-19T08:41:46Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-19 |
|
dc.identifier.citation |
141.1:340.112 Б 86 Бочаров, Д. О. (кандидат юридичних наук; завідувач кафедри теорії та історії держави і права). Епістемологічні "перспективи" Ф. Ніцше: дисонанс, гармонія та ієрархія - методологічні застороги [Текст] / Д. О. Бочаров // Правова позиція : правонаступник наукового журналу "Вісник Акадеемії митної служби України. Серія "Право". - 2017. - N 1. - С. 12-30. - Библиогр. в конце ст. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2521-6473 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2900 |
|
dc.description.abstract |
Розглянуто специфіку використання Ф. Ніцше перспективи як символічної форми в контексті уявлень про пізнання. Відзначено, що німецький мислитель послуговується “перспективою” радше як метафорою, ніж як теоретичною конструкцією, виробленою митцями й ученими Ренесансу. Окрім того, використовувана ним метафора “перспективи” містить потужні музикознавчі конотації, що пояснюється впливом елементарної теорії музики на теорію перспективи та особистим досвідом філософа.
Тому засвоєна від Ніцше й розвинена в подальшому перспективістська епістемологічна модель акцентує передовсім на очевидних для схильної до умоглядності (а не співчуття) публіки моментах: візуальному ракурсі й перцептивних особливостях самого спостерігача. Інші, менш виразні, проте не менш важливі конструктивні елементи перспективи як символічної форми дотепер здебільшого залишаються поза увагою наукового загалу й потребують урахування та опрацювання, в тому числі й у царині правознавства. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Правова позиція;№ 1 (18), 2017 |
|
dc.subject |
перспектива |
uk_UA |
dc.subject |
дистанція |
uk_UA |
dc.subject |
ранг |
uk_UA |
dc.subject |
ієрархія |
uk_UA |
dc.subject |
пізнання |
uk_UA |
dc.subject |
істина |
uk_UA |
dc.subject |
симфонічність |
uk_UA |
dc.subject |
perspective |
uk_UA |
dc.subject |
distance |
uk_UA |
dc.subject |
rank |
uk_UA |
dc.subject |
hierarchy |
uk_UA |
dc.subject |
cognition |
uk_UA |
dc.subject |
truth |
uk_UA |
dc.subject |
symphonicity |
uk_UA |
dc.subject |
дистанция |
uk_UA |
dc.subject |
иерархия |
uk_UA |
dc.subject |
познания |
uk_UA |
dc.subject |
истина |
uk_UA |
dc.subject |
симфоничность |
uk_UA |
dc.title |
Епістемологічні “перспективи” Ф. Ніцше: дисонанс, гармонія та ієрархія – методологічні застороги |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Epistemological “perspectives” of F. Nietzsche: dissonance, harmony and hierarchy – methodological remarks |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |