dc.contributor.author |
Жадько, К. С. |
|
dc.contributor.author |
Котенко, В. С. |
|
dc.contributor.author |
Zhadko, K.S. |
|
dc.contributor.author |
Kotenko, S.V. |
|
dc.contributor.author |
Жадько, К.С. |
|
dc.contributor.author |
Котенко, В.С. |
|
dc.date.accessioned |
2018-01-03T13:41:03Z |
|
dc.date.available |
2018-01-03T13:41:03Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-03 |
|
dc.identifier.citation |
Бланк І.А. Основи фінансового менеджменту. – К.: Ніка – Центр, Ельга, 2009. 2. Мец В.О. Аналіз фінансових результатів та фінансового стану підприємства. – К.: «Вища школа», 2005. 3. Мазаракі А.А., Ушакова Н.М. Економіка торговельного підприємства. – К.: Хрещатик, 2009. 4. Соколова Е.О., В’юшкова А., 2015 Збірник наукових праць ДЕТУТ. Серія «Економіка і управління», 2015. Вип. 32. 5. Бланк І.О. Управління торговельним підприємством. – М.: Тандем, 2008. 6. Грещак М.Г., Гребешкова О.М., Коцюба О.С. Внутрішній економічний механізм підприємства: Навч. посібник / За ред. М.Г. Грещака. – К.: КНЕУ, 2006. – 228 с. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2304-5809 (print) |
|
dc.identifier.issn |
2313-2167 (online) |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2694 |
|
dc.description |
Жадько К. С. Теоретико-методичні підходи до формування прибутку підприємства і шляхів його збільшення / К. С. Жадько, В. С. Котенко // Молодий вчений. - 2016. - № 10. - С. 373-376 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Досліджено що прибуток є якісним показником, в його розмірі відображається зміна обсягу товарооборо-
ту, доходів підприємства, рівня використання ресурсів, величини витрат обертання. Таким чином, прибуток синтезує в собі всі сторони діяльності підприємства, характеризує ефективність його господарської діяльності в цілому. Визначені основні методи аналізу та планування прибутку підприємств. Слід виділити факторний аналіз зміни рентабельності підприємства, та пошук резервів щодо зростання прибутку |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Видавничий дім "Гельветика" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Молодий вчений : наук. журн.;2016. - № 10 |
|
dc.subject |
прибуток |
uk_UA |
dc.subject |
планування |
uk_UA |
dc.subject |
рентабельність |
uk_UA |
dc.subject |
збиток |
uk_UA |
dc.subject |
діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
profit |
uk_UA |
dc.subject |
loss |
uk_UA |
dc.subject |
profitability |
uk_UA |
dc.subject |
planning |
uk_UA |
dc.subject |
activities |
uk_UA |
dc.title |
Теоретико-методичні підходи до формування прибутку підприємства і шляхів його збільшення |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Theoretical and methodological approaches to the formation of the profits of the enterprise and ways of its increase |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Теоретико-методические подходы к формированию прибыли предприятия и путей ее увуличения |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |