Репозитарiй DSpace

Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Падерін, І. Д.
dc.contributor.author Романов, О. В.
dc.contributor.author Титовец, Є. С.
dc.contributor.author Paderin, I. D.
dc.contributor.author Titovetc, E. S.
dc.contributor.author Romanov, O. V.
dc.contributor.author Падерин, И. Д.
dc.contributor.author Романов, О. В.
dc.contributor.author Титовец, Е. С.
dc.date.accessioned 2018-01-03T12:54:38Z
dc.date.available 2018-01-03T12:54:38Z
dc.date.issued 2018-01-03
dc.identifier.citation 1. Концепція Загальнодержавної програми ро- звитку малого і середнього підприємництва на 2014- 2024 роки: Розпорядження Кабінет Міністрів Укра- їни від 28 серпня 2013 р. № 641-р [Електронний ре- сурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/ laws/show/641-2013-%D1%80. 2. Про розвиток та державну підтримку малого і середнього підприєм- ництва в Україні: Закон України від 22.03.2012 р. № 4618-VI [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/4618-17. 3. Ви- нарик Л.С. Онлайновый электронный рынок: ста- новление, проблемы: монографія / Л.С. Винарик, А.Н. Щедрин, Н.О. Васильева; НАН Украины, Ин-т экономики пром-сти. – Донецк, 2003. – 176 с. 4. Ма- карова М.В. Електронна комерція: посіб. / М.В. Ма- карова. – К. : Академія, 2002. – 272 с. 5. Strauss J. E-marketing / Strauss, Judy and Frost, Raymond. – Upper Saddle River: Prentice-Hall, 2001. – 519 p. 6. Уилсон Р. Планирование стратегии интернет-ма- ркетинга / Р. Уилсон [пер.с англ. С.А. Зайцев]. – М.: Издательский дом Гребенникова, 2003. – 261 с. 7. Успенский И.В. Интернет-маркетинг: учеб. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.aup.ru/books/m80/. 8. Холмогоров В. Ин- тернет-маркетинг: [краткий курс] / В. Холмогоров. – 2-е изд. – СПб, 2002. – 271 с. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2692
dc.description Падерін І. Д. Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу / І. Д. Падерін, О. В. Романов, Є. С. Титовец // Економічний вісник Донбасу. - 2016. - № 1. - С. 120-124 uk_UA
dc.description.abstract У статті проаналізовано та узагальнено досвід Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу регіонів України. Визначено термінологію, методи та засоби Інтернет-маркетингу. Проведено дослідження сучасних інструментів Інтернет-маркетингу у розвитку електронної комерції на підприємствах. Розглянуто використання Інтернетмаркетингу на підприємстві харчової промисловості. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут економіки промисловості Національної академії наук України uk_UA
dc.relation.ispartofseries Економічний вісник Донбасу : наук. журн;2016. - № 1
dc.subject підприємство uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject малий та середній бізнес uk_UA
dc.subject Інтернет-маркетинг uk_UA
dc.subject електронна комерція uk_UA
dc.subject enterprise uk_UA
dc.subject small and medium businesses uk_UA
dc.subject marketing uk_UA
dc.subject Internet marketing uk_UA
dc.subject e-commerce uk_UA
dc.title Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу uk_UA
dc.title.alternative The development of Internet marketing in small and medium- sized businesses uk_UA
dc.title.alternative Развитие Интернет-маркетинга на предприятиях малого та среднего бизнеса uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу