dc.contributor.author |
Падерін, І. Д. |
|
dc.contributor.author |
Романов, О. В. |
|
dc.contributor.author |
Титовец, Є. С. |
|
dc.contributor.author |
Paderin, I. D. |
|
dc.contributor.author |
Titovetc, E. S. |
|
dc.contributor.author |
Romanov, O. V. |
|
dc.contributor.author |
Падерин, И. Д. |
|
dc.contributor.author |
Романов, О. В. |
|
dc.contributor.author |
Титовец, Е. С. |
|
dc.date.accessioned |
2018-01-03T12:54:38Z |
|
dc.date.available |
2018-01-03T12:54:38Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-03 |
|
dc.identifier.citation |
1. Концепція Загальнодержавної програми ро- звитку малого і середнього підприємництва на 2014- 2024 роки: Розпорядження Кабінет Міністрів Укра- їни від 28 серпня 2013 р. № 641-р [Електронний ре- сурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/ laws/show/641-2013-%D1%80. 2. Про розвиток та державну підтримку малого і середнього підприєм- ництва в Україні: Закон України від 22.03.2012 р. № 4618-VI [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/4618-17. 3. Ви- нарик Л.С. Онлайновый электронный рынок: ста- новление, проблемы: монографія / Л.С. Винарик, А.Н. Щедрин, Н.О. Васильева; НАН Украины, Ин-т экономики пром-сти. – Донецк, 2003. – 176 с. 4. Ма- карова М.В. Електронна комерція: посіб. / М.В. Ма- карова. – К. : Академія, 2002. – 272 с. 5. Strauss J. E-marketing / Strauss, Judy and Frost, Raymond. – Upper Saddle River: Prentice-Hall, 2001. – 519 p. 6. Уилсон Р. Планирование стратегии интернет-ма- ркетинга / Р. Уилсон [пер.с англ. С.А. Зайцев]. – М.: Издательский дом Гребенникова, 2003. – 261 с. 7. Успенский И.В. Интернет-маркетинг: учеб. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.aup.ru/books/m80/. 8. Холмогоров В. Ин- тернет-маркетинг: [краткий курс] / В. Холмогоров. – 2-е изд. – СПб, 2002. – 271 с. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1817-3772 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2692 |
|
dc.description |
Падерін І. Д. Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу / І. Д. Падерін, О. В. Романов, Є. С. Титовец // Економічний вісник Донбасу. - 2016. - № 1. - С. 120-124 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано та узагальнено досвід Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу регіонів України. Визначено термінологію, методи та засоби Інтернет-маркетингу.
Проведено дослідження сучасних інструментів Інтернет-маркетингу у розвитку електронної комерції на
підприємствах. Розглянуто використання Інтернетмаркетингу на підприємстві харчової промисловості. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут економіки промисловості Національної академії наук України |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Економічний вісник Донбасу : наук. журн;2016. - № 1 |
|
dc.subject |
підприємство |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
малий та середній бізнес |
uk_UA |
dc.subject |
Інтернет-маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
електронна комерція |
uk_UA |
dc.subject |
enterprise |
uk_UA |
dc.subject |
small and medium businesses |
uk_UA |
dc.subject |
marketing |
uk_UA |
dc.subject |
Internet marketing |
uk_UA |
dc.subject |
e-commerce |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The development of Internet marketing in small and medium- sized businesses |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Развитие Интернет-маркетинга на предприятиях малого та среднего бизнеса |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |