DSpace Repository

Особливості механізму стимулювання персоналу в банківській сфері

Show simple item record

dc.contributor.author Гетьман, О. О.
dc.contributor.author Киричок, Є. О.
dc.contributor.author Getman, O. O.
dc.contributor.author Kyrychok, Ye. O.
dc.date.accessioned 2017-10-09T08:14:05Z
dc.date.available 2017-10-09T08:14:05Z
dc.date.issued 2017-10-09
dc.identifier.citation 1. Богацька Н. М. Значення мотивації праці персоналу для досягнення цілей підприємства / Н. М. Богацька, І. О. Демчук // Регіональна економіка. – 2009. – № 6. – С. 11 – 17. 2. Данилевич Н. С. Особливості мотивації працівників банку / Н. С. Данилевич, Н. П. Желтова // Соціально-трудові відносини: теорія та практика. – 2013. – № 1(5). – С. 80 – 86. 3. Циганова Н. М. Система мотивації банківського персоналу: проблеми оцінювання та вдосконалення / Н. М. Циганова // Банківська справа. – 2007. – № 3. – С. 61 – 63. 4. Паладій М. І. Сучасні підходи до мотивації праці банківського персоналу / М. І. Паладій // Банківська справа. – 2010. – № 5. – С. 29 – 31. 5. Офіційний сайт ПАТ КБ «Приватбанк» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.privatbank.ua 6. ТОП 10 кращих роботодавців. Інтернет-опитування [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://blog.rabota.ua 7. Кебас М. О. Системность эффективной мотивации / М. О. Кебас // Управление персоналом: Украина. – 2010. – № 4. – С. 52 – 55. 8. Гетьман О. О. Вдосконалення системи стимулювання праці на вітчизняних сервісних підприємствах / О. О. Гетьман, А. А. Салімов // Молодий вчений. – 2015. – № 5. – С. 12 – 16. uk_UA
dc.identifier.issn Печатн 2222-4459
dc.identifier.issn онлайн 2311-116Х
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2680
dc.description Гетьман О. О.Особливості механізму стимулювання персоналу в банківській сфері / О. О. Гетьман, Є. О. Киричок // Бізнес-інформ, 2015. - № 4. - С. 279- 283 uk_UA
dc.description.abstract Метою статті є розробка моделі побудови ефективної системи стимулювання банківського персоналу на основі провідних зарубіжних і вітчизняних практик. Методологічною основою дослідження є загальнонаукові методи пізнання, систематизація і класифікація, діалектичний метод, системний аналіз. Застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у банківській діяльності в поєднанні зі створенням нових цінностей і норм професійно-психологічної культури колективу банку підвищує вимоги до рівня компетенцій його персоналу. Такі вимоги до працівників банку потребують створення відповідного стимулюючого механізму, адже матеріальна і нематеріальна винагорода персоналу є основним засобом забезпечення його ефективного використання. Обґрунтовано зарубіжний досвід стимулювання персоналу на основі «соціалізації». Детально розглянуто досвід стимулювання персоналу на прикладі провідного лідера в банківській сфері ПАТ КБ «ПриватБанк». Запропоновано авторську модель стимулювання банківського персоналу та формування дієвої стратегій управління персоналом в банку. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Харьківський національний економічний університет uk_UA
dc.relation.ispartofseries Бізнес Інформ = Бизнес Информ = Business Inform : наук. журн.;2015 / № 4
dc.subject банківська діяльність uk_UA
dc.subject модель uk_UA
dc.subject система стимулювання uk_UA
dc.subject нематеріальне заохочення uk_UA
dc.subject матеріальне заохочення uk_UA
dc.subject banking activities uk_UA
dc.subject system of incentives uk_UA
dc.subject material incentives uk_UA
dc.subject non-financial recognition uk_UA
dc.subject model uk_UA
dc.title Особливості механізму стимулювання персоналу в банківській сфері uk_UA
dc.title.alternative Features of the Staff Incentive Mechanism for the Banking Sector uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account