Репозитарiй DSpace

Брендування як засіб забезпечення економічної безпеки держави

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Студінська, Г. Я.
dc.contributor.author Studinska, H. Ya.
dc.date.accessioned 2017-09-21T09:06:09Z
dc.date.available 2017-09-21T09:06:09Z
dc.date.issued 2017-09-21
dc.identifier.citation 1. Анхольт С. Брендинг: дорога к мировому рынку / Анхольт С. – М. : Кудиц, Образ. – 2004. – 270 с. 2. Офіційний сайт Anholt Nation Brands Index [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://nation-brands.gfk.com 3. Студінська Г. Я. Бренд у національній економіці України : монографія / Г. Я. Студінська. – К. : ДНДІІМЕ, 2016. – 345 с. 4. Studinska G. Y. Possibilities of the brand-oriented national economy / G. Studinska // Journal L’Association 1901 “SEPIKE. – 2017. – Ed. 16. – С. 162–166. 5. Офіційний сайт компанії BrandFinance [Електронний ресурс]. – Режим доступу : www.brandfinance.com uk_UA
dc.identifier.issn 2521-666Х
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2664
dc.description Студінська Г. Я. Брендування як засіб забезпечення економічної безпеки держави / Г. Я. Студинська // Науковий погляд: економіка та управління. - 2017. - № 1 (57). – С. 12–20 uk_UA
dc.description.abstract Досліджено бренд як засіб економічного розвитку національної економіки. Проаналізовано динаміку комерційних і національних брендів економічно розвинутих країн світу. Розглянуто значення іміджу у формуванні бренд-орієнтованої національної економіки. Виокремлено показники, що корелюють із рівнем брендованості країни uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;2017 / №1 (57)
dc.subject бренд uk_UA
dc.subject фронтсередовище uk_UA
dc.subject бек-середовище uk_UA
dc.subject економічна безпека uk_UA
dc.subject brand uk_UA
dc.subject front-environment uk_UA
dc.subject economic security uk_UA
dc.subject back-environment uk_UA
dc.title Брендування як засіб забезпечення економічної безпеки держави uk_UA
dc.title.alternative Branding as a meansto providing economic security of the state uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2017/1
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Показати скорочений опис матеріалу