dc.contributor.author |
Студінська, Г. Я. |
|
dc.contributor.author |
Studinska, H. Ya. |
|
dc.date.accessioned |
2017-09-21T09:06:09Z |
|
dc.date.available |
2017-09-21T09:06:09Z |
|
dc.date.issued |
2017-09-21 |
|
dc.identifier.citation |
1. Анхольт С. Брендинг: дорога к мировому рынку / Анхольт С. – М. : Кудиц, Образ. – 2004. – 270 с. 2. Офіційний сайт Anholt Nation Brands Index [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://nation-brands.gfk.com 3. Студінська Г. Я. Бренд у національній економіці України : монографія / Г. Я. Студінська. – К. : ДНДІІМЕ, 2016. – 345 с. 4. Studinska G. Y. Possibilities of the brand-oriented national economy / G. Studinska // Journal L’Association 1901 “SEPIKE. – 2017. – Ed. 16. – С. 162–166. 5. Офіційний сайт компанії BrandFinance [Електронний ресурс]. – Режим доступу : www.brandfinance.com |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2521-666Х |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2664 |
|
dc.description |
Студінська Г. Я. Брендування як засіб забезпечення економічної безпеки держави / Г. Я. Студинська // Науковий погляд: економіка та управління. - 2017. - № 1 (57). – С. 12–20 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Досліджено бренд як засіб економічного розвитку національної економіки.
Проаналізовано динаміку комерційних і національних брендів економічно розвинутих країн світу. Розглянуто значення іміджу у формуванні бренд-орієнтованої національної економіки. Виокремлено показники, що корелюють із рівнем брендованості країни |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий погляд: економіка та управління;2017 / №1 (57) |
|
dc.subject |
бренд |
uk_UA |
dc.subject |
фронтсередовище |
uk_UA |
dc.subject |
бек-середовище |
uk_UA |
dc.subject |
економічна безпека |
uk_UA |
dc.subject |
brand |
uk_UA |
dc.subject |
front-environment |
uk_UA |
dc.subject |
economic security |
uk_UA |
dc.subject |
back-environment |
uk_UA |
dc.title |
Брендування як засіб забезпечення економічної безпеки держави |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Branding as a meansto providing economic security of the state |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |