Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Pavlenko, O.O. | |
dc.contributor.author | Pugach, V.B. | |
dc.contributor.author | Triakina, О.О. | |
dc.contributor.author | Timchenko-Mikhailidi, N.S. | |
dc.date.accessioned | 2017-08-07T09:05:40Z | |
dc.date.available | 2017-08-07T09:05:40Z | |
dc.date.issued | 2017-08-07 | |
dc.identifier.citation | 1. Australian Customs (2001), Regulatory Philosophy, available at: www.customs.gov. au/.../CMR_20040624_regulatory_philosophy1.p... (accessed 26 October 2015) 2. Ayres, I., Braithwaite, J (1992), Responsive Regulation: Transcending the Deregulation Debate, New York, Oxford University Press, 208 p. 3. Consulting Service Report (2008), Terms of Reference for Consulting Services: Cambodia Facilitation of Trade through Risk Management, available at: www.slideshare.net/.../risk-basedcompliance- management-a-case-of (accessed 23 October 2015) 4. Customs & Regulatory Compliance (2011), The Right Tools for Complying with the Rules, available at: http://www.descartes.com/customs-regulatory-compliance-retail (accessed 23 October 2015) 5. Gubin, A (2013), Developing performance measurement for the Russian Customs Service, World Customs Journal, no. 2, Volume 5, pp. 95 – 104, available at: http://www.worldcustomsjournal. org/media/wcj/-2011/2/Gubin.pdf (accessed 26 October 2015) 6. Jeannard, S (2011), Customs research : a new approach is possible, WCO News, no. 64, p. 35. 7. Johnstone, J. N. (1981), Indicators of education systems, Paris, UNESCO-IIEP, London, Kogan Page, 317 p | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2586 | |
dc.description | Pavlenko O. The developmental professionally focused educational environment as a strategic component of training managers of organizations / O. Pavlenko, N. Timchenko-Mikhailidi, O. Triakina, V. Pugach // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2015. - № 2. - С. 177–181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2015_2_32. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто найбільш ефективні засоби розвитку компетенцій митних менеджерів у професійно спрямованому освітньому середовищі з огляду на стратегічні цілі підготовки співробітників митної адміністрації у відповідності до глобальної тенденції спрощення процедур торгівлі та потреби у підвищенні рівня дотримання митних правил суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності. Пев- ні знання законодавчої бази, методів управління ризиками та клієнт-орієнтованого підходу, а також уміння проводити попередню перевірку та оформлення, пост-аудит, застосовувати санкції та заохочення, приймати відповідні рішення виділено як ключові фактори для удосконалення професійної підготовки митних менеджерів та збільшення їх компетентності в питаннях спрощення та безпеки процедур міжнародної торгівлі | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія;2015. - № 2 | |
dc.subject | розвивальне професійно спрямоване освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | стратегічна складова | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | митні менеджери | uk_UA |
dc.subject | спрощення процедур міжнародної торгівлі | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | клієнт-орієнтований та ризик-орієнтований підходи | uk_UA |
dc.subject | the developmental professionally focused education environment | uk_UA |
dc.subject | strategic component | uk_UA |
dc.subject | professional training | uk_UA |
dc.subject | Customs managers | uk_UA |
dc.subject | global trade facilitation | uk_UA |
dc.subject | competence | uk_UA |
dc.subject | risk-based and client-oriented approaches | uk_UA |
dc.title | Assessment and development of professional competence of masters in customs service | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |