Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Варех, Н. В. | |
dc.contributor.author | Varekh, N. | |
dc.date.accessioned | 2017-08-04T11:09:44Z | |
dc.date.available | 2017-08-04T11:09:44Z | |
dc.date.issued | 2017-08-04 | |
dc.identifier.citation | . Баксанский О. Е. Репрезентирование рельности: когнитивный подход / О. Е. Баксанский, Е. Н. Кучер. – Москва : Альтекс, 2001. – 139 с. 2. Годзь Н. Б. Культурні стереотипи в українській народній казці : автореф. дис. … канд. філос. наук : 09.00.04 /Н. Б. Годзь ; Харк. нац. ун-т ім. Н. Кара- зіна. – Харків, 2004. – 19 с. 3. Маругина Н. И. Концепт природа в русской и английской языковых картинах мира / Н. И. Маругина, Д. А. Ламинская // Язык и культура. – 2010. – № 2 (10). –С. 36–45. 4. Маслова В. А. Когнитивная лингвистика : учеб. пособ. / В. А. Маслова. – 2-е изд. – Минск : ТетраСистемс, 2005. – 256 c. 5. Пономарів О. Стереотипи минулого в життіі на сторінках преси / О. Пономарів // Нові тенденції розвитку ЗМІ в посттоталітарний період. – Київ, 1999. – С. 72–74. 6. Korensky J. Metoda analyzy komunikacniho procesu / J. Korensky, J. Hoffmannova, О. Mullerova // Nase rec. – 1987. Rocnik 70, cerven. – S. 57–69. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2219-8741 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2583 | |
dc.description | Варех Н. В. Стереотип як засіб формування комунікаційної компетенції в системі мультилінгвальної освіти / Н. В. Варех //Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2014. - № 4. - С. 9-12. | uk_UA |
dc.description.abstract | Статтю присвячено вивченню ролі й місця стереотипу як засобу формування комунікаційної компетенції в системі мультилінгвальної освіти. Ефективність стереотипів у процесах міжкультурної комунікації зумовлена їх дискурсивною природою, поєднанням у цих стабілізованих мовних конструкціях лінгвістичних та екстралінгвістичних чинників. Мовно-ментальна природа стереотипів уможливлює їх застосування в системі мультилінгвальної освіти. Оволодіння базовими етнокультурними стереотипами є однією з важливих складових комунікаційної компетенції. До репрезентації процесу стереотипотворення в розвідці застосовано концептуальний підхід. Стереотипи подано як сполуки концептів з етнічно маркованими смислообразами | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Класичний приватний університет | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації : наук.-вироб. журн.;2014. - № 4. | |
dc.subject | стереотип | uk_UA |
dc.subject | концепт | uk_UA |
dc.subject | комунікація | uk_UA |
dc.subject | мультилінгвальна освіта | uk_UA |
dc.subject | комунікаційна компетенція | uk_UA |
dc.subject | stereotype | uk_UA |
dc.subject | communication | uk_UA |
dc.subject | communicative competence | uk_UA |
dc.subject | multilingual education | uk_UA |
dc.subject | concept | uk_UA |
dc.title | Стереотип як засіб формування комунікаційної компетенції в системі мультилінгвальної освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | Stereotype as a Means of Communicative Competence Formation in the Multilingual Education System | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |