dc.contributor.author |
Варех, Н. В. |
|
dc.contributor.author |
Varekh, N. |
|
dc.date.accessioned |
2017-08-04T11:09:44Z |
|
dc.date.available |
2017-08-04T11:09:44Z |
|
dc.date.issued |
2017-08-04 |
|
dc.identifier.citation |
. Баксанский О. Е. Репрезентирование рельности: когнитивный подход / О. Е. Баксанский, Е. Н. Кучер. – Москва : Альтекс, 2001. – 139 с. 2. Годзь Н. Б. Культурні стереотипи в українській народній казці : автореф. дис. … канд. філос. наук : 09.00.04 /Н. Б. Годзь ; Харк. нац. ун-т ім. Н. Кара- зіна. – Харків, 2004. – 19 с. 3. Маругина Н. И. Концепт природа в русской и английской языковых картинах мира / Н. И. Маругина, Д. А. Ламинская // Язык и культура. – 2010. – № 2 (10). –С. 36–45. 4. Маслова В. А. Когнитивная лингвистика : учеб. пособ. / В. А. Маслова. – 2-е изд. – Минск : ТетраСистемс, 2005. – 256 c. 5. Пономарів О. Стереотипи минулого в життіі на сторінках преси / О. Пономарів // Нові тенденції розвитку ЗМІ в посттоталітарний період. – Київ, 1999. – С. 72–74. 6. Korensky J. Metoda analyzy komunikacniho procesu / J. Korensky, J. Hoffmannova, О. Mullerova // Nase rec. – 1987. Rocnik 70, cerven. – S. 57–69. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2219-8741 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2583 |
|
dc.description |
Варех Н. В. Стереотип як засіб формування комунікаційної компетенції в системі мультилінгвальної освіти / Н. В. Варех //Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2014. - № 4. - С. 9-12. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Статтю присвячено вивченню ролі й місця стереотипу як засобу формування комунікаційної компетенції в системі мультилінгвальної освіти. Ефективність стереотипів у процесах міжкультурної комунікації зумовлена їх дискурсивною природою, поєднанням у цих стабілізованих мовних конструкціях лінгвістичних та екстралінгвістичних чинників. Мовно-ментальна природа стереотипів уможливлює їх застосування в системі мультилінгвальної освіти. Оволодіння базовими етнокультурними стереотипами є однією з важливих складових комунікаційної компетенції. До репрезентації процесу стереотипотворення в розвідці застосовано концептуальний підхід. Стереотипи подано як сполуки концептів з етнічно маркованими смислообразами |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Класичний приватний університет |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації : наук.-вироб. журн.;2014. - № 4. |
|
dc.subject |
стереотип |
uk_UA |
dc.subject |
концепт |
uk_UA |
dc.subject |
комунікація |
uk_UA |
dc.subject |
мультилінгвальна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
комунікаційна компетенція |
uk_UA |
dc.subject |
stereotype |
uk_UA |
dc.subject |
communication |
uk_UA |
dc.subject |
communicative competence |
uk_UA |
dc.subject |
multilingual education |
uk_UA |
dc.subject |
concept |
uk_UA |
dc.title |
Стереотип як засіб формування комунікаційної компетенції в системі мультилінгвальної освіти |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Stereotype as a Means of Communicative Competence Formation in the Multilingual Education System |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |