Репозиторий Dspace

Побудова когнітивної моделі для аналізу діяльності електронних магазинів

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Лебідь, О. Ю.
dc.contributor.author Lebid', О.U.
dc.date.accessioned 2017-05-23T12:26:15Z
dc.date.available 2017-05-23T12:26:15Z
dc.date.issued 2017-05-23
dc.identifier.citation 1. Шалева О. І. Електронна комерція. Навчальний посібник / О. І. Шалева. – К. : Центр учбової літератури, 2011. – 216 с. 2. Дражниця С. А. Електронна комерція. Навчальний посібник / С. А. Дражниця. – Львів : Новий Світ 2000, 2013. – 182 с. 3. Склабінська А. І. Фінансовий аналіз. Навчальний посібник / А. І. Склабінська, С. А. Дражниця, Л. Д. Федорук; за заг. ред. д. е. н., проф. М. П. Войнаренка. – Львів : Новий Світ 2000, 2013. – 342 с. 4. Горелова Г. В. Когнитивный анализ, синтез, прогнозирование развития больших систем в интеллектуальных РИУС / Г. В. Горелова, Э. В. Мельник, Я. С. Коровин // Искусственный интеллект. – 2010. – № 3. – С. 61–72. 5. Авдеева З. К. Когнитивное моделирование для решения задач управления слабоструктурированными системами (ситуациями) / З. К. Авдеева, С. В. Коврига, Д. И. Макаренко // Управление большими системами. – 2007. – № 16. – С. 26–39. 6. Аверкин А. Н. Поддержка принятия решений в слабоструктурированных проблемных областях. Анализ ситуаций и оценка альтернатив / А. Н. Аверкин, О. П. Кузнецов, А. А. Кулинич, Н. В. Титова // Теория и системы управления. – 2006. – № 3. – С. 139–149. 7. Кузнецов О. П. Анализ влияний при управлении слабоструктурированными ситуациями на основе когнитивных карт / О. П. Кузнецов, А. А. Кулинич, А. В. Марковский // Человеческий фактор в управлении. – 2006. – С. 313–345. 8. Кузнецов О. П. Когнитивное моделирование слабоструктурированных ситуаций / О. П. Кузнецов // Искусственный интеллект – проблемы и перспективы. – 2006. – № 7. – С. 86–100. 9. Козлов Л. А. Когнитивное моделирование на ранних стадиях проектной деятельности / Л. А. Козлов. – Барнаул : АлтГТУ, 2008. – 246 с. 10. Официальный сайт: ИПУ РАН, Лаборатория 51 «Когнитивный анализ и моделирование ситуаций» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.ipu.ru/node/11921. 11. Кісельова О. М. Нейронечітка модель прогнозу динаміки експорту товарів України до Російської Федерації / О. М. Кісельова, О. Ю. Лебідь // Питання прикладної математики і математичного моделювання. Збірник наукових праць. – Дніпропетровськ : ДНУ, 2002. – С. 67-77. uk_UA
dc.identifier.issn 2307-2105
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2391
dc.description Лебідь, О. Ю. Побудова когнітивної моделі для аналізу діяльності електронних магазинів [Текст] / О. Ю. Лебідь // Ефективна економіка. – 2015. – № 11. - с uk_UA
dc.description.abstract У статті вивчаються та досліджуються фактори, які впливають на ефективне ведення електронного бізнесу. Висвітлено деякі особливості діяльності електронних магазинів та підходи до оцінки ефективності їх діяльності. Побудована когнітивна модель у вигляді орграфа. Для розбиття інтервалу можливих значень факторів застосовується алгоритм оптимального розбиття множин на підмножини для одновимірного випадку. Для встановлення зв’язків між факторами було використано регресійний аналіз. Розроблено програмний продукт, за допомогою якого можна легко проводити аналіз та оцінювання ефективності Інтернет-бізнесу шляхом сценарного розвитку. Програмний продукт можна використовувати для побудови та аналізу різноманітних моделей, отриманих за допомогою когнітивного моделювання. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Дніпропетровський державний аграрний університет, Товариство з обмеженою відповідальністю "ДКЦ Центр" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Ефективна економіка: Електронне наукове фахове видання;2015. – № 11
dc.subject когнітивна модель uk_UA
dc.subject електронна комерція uk_UA
dc.subject когнітивне моделювання uk_UA
dc.subject Інтернет-бізнес uk_UA
dc.subject когнітивна карта uk_UA
dc.subject cognitive model uk_UA
dc.subject E-Commerce uk_UA
dc.subject cognitive modeling uk_UA
dc.subject cognitive map uk_UA
dc.subject Internet Business uk_UA
dc.title Побудова когнітивної моделі для аналізу діяльності електронних магазинів uk_UA
dc.title.alternative Buildsng a cognitive model for the analysis of the electronic stores uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись