Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Перинець, Є. Ю. | |
dc.contributor.author | Перинец, Е. Ю. | |
dc.date.accessioned | 2017-05-17T12:58:33Z | |
dc.date.available | 2017-05-17T12:58:33Z | |
dc.date.issued | 2017-05-17 | |
dc.identifier.citation | Андрухович Ю. Московіада. Роман жахів / Ю. Андрухович. – Івано-Франківськ : Лілея-НВ, 2006. – 152 с. 2. Баркова А. От короля Лира к товарищу Сухову. Судьба мифологического клише в художе- ственном мышлении / А. Баркова // Человек. – 1998. – № 2. – С. 154-170 3. Будін Пер-Арне Кінець імперії: роман Ю. Андруховича «Московіада» / Пер-Арне Будін // Слово і час. – 2007. – № 5. – С. 62-66 4. Запорожченко Ю. Концепт подорожі в сучасному постмодерністському тексті (Ю. Андрухо- вич, А. Стасюк) / Ю. Запорожченко // Слово і час. – 2009. – № 7. – С. 11-18 5. Маканин В. Андеграунд, или Герой нашего времени / В. Маканин. – М. : Гелеос, 2008. – 608 с. 6. Москалець К. Незадоволення твором / К. Москалець // Урок української. – 2000. – № 4. – С. 54-57 7. Севрук О. Урбаністичний простір у романах Юрія Андруховича / О. Севрук // Слово і час. – 2010. – № 3. – С. 70-80 8. Харчук Р. Юрій Андрухович не для дітей? / Р. Харчук // Дивослово. – 2006. – № 12. – С. 27-30 9. Цветаева М. Избранное / М. Цветаева. – М.: Просвещение, 1989. – 367 с. 10. Шевчук В. Сон сподіваної віри: готично-притчева проза / В. Шевчук. – Львів : ЛА «Піраміда». – 2007. – 416 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2352 | |
dc.description | Перинець К. Ю. Художня природа московського простору в романі Ю. Андруховича "Московіада" / К. Ю. Перинець // Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Філологічні науки. - 2012. - Вип. 30. - С. 234-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkpnu_fil_2012_30_59. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті розглядається постмодерністська своєрідність просторово-часових характеристик роману Ю. Андруховича «Московіада». Виділена та проаналізована московська топографія, що входить до структури певного символічно-знакового коду Москви, який формує «московський текст». Негативно забарвлене сприйняття міста героєм твору ґрунтується на опозиції «рідне – чуже» та обумовлена деякими політичними, історичними чинниками. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. Філологічні науки. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Філологічні науки.;2012. - Вип. 30 | |
dc.subject | постмодернізм | uk_UA |
dc.subject | «московський текст» | uk_UA |
dc.subject | хронотоп | uk_UA |
dc.subject | символ | uk_UA |
dc.subject | топографія | uk_UA |
dc.subject | знак | uk_UA |
dc.subject | місто | uk_UA |
dc.subject | lyrics | uk_UA |
dc.subject | landscape | uk_UA |
dc.subject | landscape discourse | uk_UA |
dc.subject | picture of world | uk_UA |
dc.title | Художня природа московського простору в романі Ю. Андруховича "Московіада" | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |