dc.contributor.author |
Панфілова, Г. Б. |
|
dc.contributor.author |
Panfilova, G. B. |
|
dc.date.accessioned |
2017-05-16T13:21:00Z |
|
dc.date.available |
2017-05-16T13:21:00Z |
|
dc.date.issued |
2017-05-16 |
|
dc.identifier.citation |
1. Абрамова Г. С. Возрастная психология / Г. С. Абрамова – [4-е издание]. – М.: «Академия», 1999. – 672 с. 2. Кочарян О. С. Духовний вимір психічного здоров’я студентської молоді / О. С. Кочарян, Я. К. Ягнюк // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Психологія». – 2011. – Вип. 45. - № 937. – С. 149–154.3. Савчин В. М. Вікова психологія: навч. посіб. – 2-ге вид., стереотип./ В. М. Савчин, Л. П. Василенко. – К.: Академвидав, 2009. – 360 с. (Серія «Альма-матер»). 4. Студент ХХІ века: социальный портрет на фоне общественных трансформаций: монография / Нар. укр. акад.; под общ. ред. В. И. Астаховой. – Харьков: Изд-во НУА, 2010. - 408 с. 5. Эриксон Э. Идентичность: юность и кризис / Э. Эриксон - М.: Прогресс, 1996. - 344с |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2336 |
|
dc.description |
Панфілова Г. Б. Вікові особливості динаміки Я-концепції студентів в ускладнених життєвих ситуаціях / Г. Б. Панфілова // Вісник ХНПУ імені Г. С. Сковороди. – Харків : ХНПУ, 2014. – Вип. 47. – С. 148–155. –
(Психологія). |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті представлені результати дослідження динаміки Я-концепції студентів в ускладнених життєвих ситуаціях на прикладі екзаменаційної сесії. Визначені основні особливості динаміки самовідношення, самооцінки, смоописів, сприйняття себе в часі і просторі життєвих подій, самооцінки невротичних проявів в структурі Я-концепції студентів в ускладненій життєвій ситуації. Студенти першого курсу більш «відкритісті», «самовпевнені», «внутрішньо конфліктні» на більшості етапів ускладненої ситуації; їх самооцінка має менші значення. Студенти четвертого курсу мають більшу кількість статевих ідентифікацій, в оцінці подій життєвого шляху є більш продуктивними й оптимістичними |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ХНПУ імені Г. С. Сковороди |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Вісник ХНПУ імені Г. С. Сковороди;2014. – Вип. 47 |
|
dc.subject |
Я-концепція |
uk_UA |
dc.subject |
самовідношення |
uk_UA |
dc.subject |
особистість |
uk_UA |
dc.subject |
студентський вік |
uk_UA |
dc.subject |
ускладнена життєва ситуація |
uk_UA |
dc.subject |
I-conception |
uk_UA |
dc.subject |
self-assessment |
uk_UA |
dc.subject |
complicated everyday situation |
uk_UA |
dc.subject |
personality |
uk_UA |
dc.subject |
student age |
uk_UA |
dc.title |
Вікові особливості динаміки Я-концепції студентів в ускладнених життєвих ситуаціях |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The age features of dynamics of the I-conception students sn complicated life situations |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |