dc.contributor.author |
Панфілова, Г. Б. |
|
dc.contributor.author |
Panfilova, G. B. |
|
dc.date.accessioned |
2017-05-16T12:36:27Z |
|
dc.date.available |
2017-05-16T12:36:27Z |
|
dc.date.issued |
2017-05-16 |
|
dc.identifier.citation |
Анцыферова Л.И. Развитие личности и проблемы геронтопсихологии / Анцыферова Людмила Ивановна. – М.:Изд-во «Институт психологии РАН», издание 2-е, испр. и доп., 2006. – 512 с. (Достижения в психологии). 2. Регуш Л. А. Проблемы психического развития и их предупреждение (от рождения до пожилого возраста) / Регуш Л. А. – СПб.: Речь, 2006. – 320 с.3. Студент ХХІ века: социальный портрет на фоне общественных трансформаций: монография / Нар. укр. акад.; под общ. ред. В. И. Астаховой. – Харьков: Изд-во НУА, 2010. - 408 с. 4. Титаренко Т. М. Особистість у кризових життєвих ситуаціях / Т. М. Титаренко // Наукові записки ін-ту психологіі ім. Г.С. Костюка. Вип. 19. Актуальні проблеми психологіі. К., 1999. – С. 240-247. 5. Чепелєва Н. Життєва ситуація особистості / Н. Чепелєва // Основи практичної психології / В. Панок, Т. Титаренко, Н. Чепелєва та ін.: Підручник. К.: Либідь, 1999. – С. 112 – 135. 6. Эриксон Э. Идентичность: юность и кризис / Э. Эриксон - М.: Прогресс, 1996. - 344с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2330 |
|
dc.description |
Панфілова Г. Б. Гендерні особливості динаміки Я-концепції студентів в ускладнених життєвих ситуаціях / Г. Б. Панфілова // Проблеми сучасної психології: зб. наук. пр. Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка, Л. А. Онуфрієвої. – Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2013. – Вип. 22. – С. 434-444. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті представлені результати дослідження динаміки Я-концепції студентів в ускладнених життєвих ситуаціях на прикладі екзаменаційної сесії. Визначені основні особливості динаміки самовідношення, самооцінки, смоописів, сприйняття себе в часі і просторі життєвих подій, самооцінки невротичних проявів в структурі Я-концепції студентів в ускладненій життєвій ситуації. В статичних умовах хлопці мають вищі показники із самовпевненості, самокерування і самозвинувачення, а в дівчат трохи вищі
показники з відображеного самоставлення. Також для них характерна більш висока самооцінка за всіма шкалами, окрім шкали «вродливий», де лідерами є дівчата. В оцінці подій психологічної автобіографії хлопці є більш оптимістичні, а дівчата - більш песимістичні. Хлопці мають нижчі показники з суб’єктивної оцінки невротичних проявів, ніж дівчата. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національного університет імені Івана Огієнка, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Проблеми сучасної психології: зб. наук. пр. Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України;2013. – Вип. 22 |
|
dc.subject |
Я-концепція |
uk_UA |
dc.subject |
самовідношення |
uk_UA |
dc.subject |
особистість |
uk_UA |
dc.subject |
ускладнена життєва ситуація |
uk_UA |
dc.subject |
психологічна автобіографія |
uk_UA |
dc.subject |
екзаменаційна сесія |
uk_UA |
dc.subject |
I-conception |
uk_UA |
dc.subject |
complicated everyday situation |
uk_UA |
dc.subject |
psychological autobiography |
uk_UA |
dc.subject |
psychological features of students |
uk_UA |
dc.subject |
student age |
uk_UA |
dc.title |
Гендерні особливості динаміки Я-концепції студентів в ускладнених життєвих ситуаціях |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The gender peculiarities of the dynamics of the Iconception of the students in complicated everyday situations |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |